Sunday, August 31, 2008

Semasa : Perkhidmatan Kargo Aidilfitri

"Sebahagian dari kargo tahun lepas"

Assalamualaikum;

Dengan sukacitanya pihak kami ingin memaklumkan bahawa pada tahun ini pihak Badan Kebajikan Mahasiswa Negeri Sembilan Jordan (BKMNS) sekali lagi, buat kali ke-3 berturut-turut, akan mengadakan perkhidmatan kargo sempena Aidilfitri dari Malaysia ke Jordan yang bertemakan “Sama Macam Aidilfitri Di Malaysia” untuk para sahabat2 yang bakal merayakan aidilfitri kali ini di perantauan.


Perkhidmatan ni memerlukan sokongan yang padu daripada ibu bapa atau pun kenalan anda jika sekiranya berhajat untuk mengirim sesuatu dari Malaysia khas untuk anda yang berada di perantauan seperti kueh raya rayer ker.baju rayer.bahan2 nak masak dihari rayer ker..atau pun untuk kegunaan selepas rayer..mcm serai ker..santan ker..dan sebagainyer..


Tertakluk kepada syarat dan terma. [Sila hubungi penganjur]


Jika anda berminat, anda boleh hubungi saya melalui :

  • Email : buzzrugo@yahoo.com = ID YM : buzzrugo
  • Hubungi terus : (+6012 327 5706 (Ahnaf) / +6019 657 4298 (Dzarif))

Atau pun anda boleh terus tinggalkan alamat anda serta nama penuh anda, kami akan poskan segala maklumat terus ke rumah anda.

Tarikh luput iklan nih adalah 8 September 2008. Selepas tarikh ini, kami hanya menerima panggilan telefon terus sahaja untuk sebarang maklumat dan pertanyaan.


17 Orang Berani Mati:

Mohd Adam-Zurairi Mohd Rawi said...

mcm tak caya, tgk gmbr kargo thun lps..bertungkus lumus wat keje nihh..DEMI AHLI BKMNS..diulangi lagi sekali DEMI AHLI BKMNS..

smpai ada org tuh tertido2 dlm lori..wat malu jerk!

anap_ilmi said...

adam..thn ni aku wt sorg jer dam...sedey nyer...xde sape pun nak teman aku..kawan baik ko tu asik sibuk jer...aku kene paham la kan?

Shila said...

Bgus la ada perkhidmatan macma ni.. Memang memudahkan mereka yg beraya di perantauan...:)

anap_ilmi said...

bkn 2 je..konsep sama mcm raya d malatsia tu penting..huhu

Mohd Adam-Zurairi Mohd Rawi said...

olor siannyer dia..

tulah taknak minta tlg aku..aku kalo ada org offer aku on jer..hehehe

anap_ilmi said...

hmmm

~azzahRa~ said...

huh..luahan perasaan tuh..bdk tu kene bace nih.haha..(chaiyook)

anap_ilmi said...

hmm...dah sttle dah...xde pe pn..semua ok sajer..

Luth Textile said...

anap..thnkx..
dah sampai pon baju..
terima kasih bebanyak..comel baju ko bg...
urm.. baju tuh dari mana?
add aku d ym
yeop_xx

deloq said...

wahai fatimah azzahrah,rupenye kamo ade blog yer!

tahun ni tak dpt join kargo lagi..whoa~(o_O)

anap_ilmi said...

uiks..cik deloq ni sape...

deloq said...

owh.
saya dalila a.k.a deloq
ahli BKMNS-irbed-JUST
(waah~lengkap)

anap_ilmi said...

oh yeke..okies..tq2

~azzahra~ said...

wei..deloq..ko jgnla femeskan ak kat blog owg..meh2 dtg blog ak..haha..

anap_ilmi said...

eh..ni ape bising2 nih..nyembang tmpt len..ni library lah..hahaha

~azzahra~ said...

wakaka....iyo2 je...bkn best sgt pon tmpt ni..keyla..:(

anap_ilmi said...

elleh..bkn best pun..sllu dtg gak..hahahahah

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO