Wednesday, August 27, 2008

Peraduan : Pemenang Pengunjung ke-2008


Salamz,

Yah, congratulation, Tahniah, alf mabruk tuk sahabat aku, Encik Luth. die ni kawan cyber aku. knal ikut blog2 gak ler..tp pe2pn, kawan biar beribu..ye x?

Korang boleh lah lawat blog die [click sini].

mintk jangan letak telefon dulu yer..kami nak amek butir2 diri anda..ahakz..ttb jer...

Nt send kt aku alamat ko, i-allah dgn seberapa segera aku akan menghntr baju t-shirt JORDAN yg telah kau menangi.

*TQ tuk dak2 jordan memberi peluang kat org len..klu korg mng gak, nak wt cmne kn?.mmg rezki laa..ahakz..
* Bagi yg kurang bernasib baik, jgn berputus asa, cuba lagi tuk peraduan yg akan dtg i-allah kalau ader lagi..huhu...

8 Orang Berani Mati:

chiko said...

hm...seko hadiah..mak nak gak..huhuh

anap_ilmi said...

hehe..ko nyer, ader sajer..ni tuk pemenang dulu...

Luth Textile said...

hhehehe.. terharu aku..
thnkx ilmi..

anap_ilmi said...

huhu..biase sajer..hadiah hari jadi aku tuk kwn2..kan...ok ler tuh..hehe..hp u like it nnt..

A t i Q a h said...

alamak. baru je nak tgk..dah ada pemenang rupanya. kechiwa nya.huhuhu.

anap_ilmi said...

hehe..lambt..kene pantas len kali..cuba g ek..keep in touch!

Shila said...

Owh....dah ada pemenang rupanya.Hehe...kecewa la ..huhu

anap_ilmi said...

hehe..cik atiqah dgn cik shila nih..same je ayat..copy n paste eh?ahakz..nnt la, cube len kali..i-allah..

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO