Thursday, August 14, 2008

Film Reviews : Wall.E


Wall.E Trailers


Lepas pegi MAHA tu..duk bising, panas..panas..singgah kt mines shopping fair tuk sejukkan badan sat. ingt sejuk2kan badan jer..lalu kt TGV situ, ttb tringt rini cite nih kuar.so, trus je beli tiket..nak tgk best ke x Wall.E yg duk di perkatakan 1bln sblm ni lg..asik duk iklan cite nih jer...

Sinopsis : Sebuah robot yg ditugaskn untuk membersihkan bumi di mana pada ketika itu bumi diselubungi dengan timbunan sampah yg bertimbun2. hari2 duk kutip sampah jer. ttb 1hari ader 1robot len dtg dari angkasa lepas. Eva [robot dar angkasa lepas tu] dtg ke bumi dengan tujuan mencari tumbuhan kt bumi ni sbg tanda bumi ni dah ok sbb semua umat manusia telah dihantar ke ruang angkasa lepas sbb bumi dah terlalu byk smpah. Wall.E ni nmpk si EVa ni ttb jatuh cinta la plk dengan robot tu [dlm filem ni dinyatakan robot tu adalah ppuan].dgn sepenuh hati la Wall.E jaga die ms die "mati" tuk seketika. Mcm2 rintangan yg berlaku ketika nak menyelamatkan Eva nih, smpai diri die pun dah nak mati. Mula2 Eva ni mcm xnak je dgn Wall.E nih.. last2 nak jugak..

Yg Bestnyer : 1st thing nak sentuh berkenaan dengan lukisan@watak2 dlm cerita ni dilukis dengan begitu baik skali. ye la, pengarah ni pun dah berpengalaman mengarah dlm byk kartum lain sblm nih, so mmg best ah kartun die. jalan cerita die pulak...baik.best ah tgk.xpening2 pale. suke je tgk scene2 die tu..leh timbul rasa kesian, sedey, kagum je dgn Wall.E nih..Cerita die ni klakar la..kartoon kan..klakar ler..best..cerita die ringan jer....

Yg Xbestnyer : aku pun not sure sgt pe yg xbest sbnrnyer sbb aku rasa aku mcm ske je cite nih. nak kater xlogik ke, pe ke..dah nama nyer karton..mmg segalanya karton laa...yg xbestnyer pon ms aku tgk ni, air-cond die sejuk sgt..xlarat dah aku nak duk dlm tu..sejuk gilo..

Keseluruhan : Oklah...Best je. suke la aku tgk cite nih..xdelah tertipu dgn poster mahupun trailer spt sblm2 nih..poster+trailer bajet gmpk..tgk2..ptuih!cerita mcm haram..

*Sp yg kot2 xpueh ati aku ckp cite ni best ker..ckp dgn aku!hehe

6 Orang Berani Mati:

Anonymous said...

btul2 nap..bes gile citer ni..layan sambil2 senyum sorg2..hahaha-deco

anap_ilmi said...

aik..dah tgk ker?hmmm

Anonymous said...

ko pun kaki wayang ek,,
sama lah kiteee..
aku dah tgk, baru sat tadi..
pukul 9 malam di sunway piramid,pecut dari ofis...mwahah

erm oklah citer ni
msg yg agak besar di pikul~
"jgn buang sampah,kitar semula"
haha

hIrOsHiNaRi said...

cite tu dah tgk la..gomok2 la org die..haha

anap_ilmi said...

itu ler..sementra ada ms ni..jd kaki wyg sat.nnt bile dah xde kt mesia,xdelah kaki wyg g..

Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO