Friday, August 1, 2008

Agama : Masalah Zina

Salam...

Ader org bertnye kt aku masalah agama, so pasni kot ader org tnyer aku,aku tulih dlm ni,bg aku ingt sket+untuk dikongsi dgn org lain jugak...aku bukanlah ahli dlm masalah agama nih. tp i-allah ape yg aku dpt kongsikan..aku akan kongsikan..sng nnt kot nak rujuk2 balik ker..pe ke kan...

masalah : ader seorg perempuan kene rogol(tanpa kerelaan dan die bukan punca die dirogol). kemudian, semasa tgh di rogol tu, timbul syahwt die dlm diri die..

soalan : adakah die di hukum zina?atau pun still hukum rogol?

jawapan : still dihukum zina sbb dah ada redha selepas itu (bile dh timbul syahwt die tuh).klu xredha..lain lah..

yg tnyer : ust azrin, yg bg jwpn : ust dol...

5 Orang Berani Mati:

hIrOsHiNaRi said...

yeke dikire zina lg?
sbb die kan terang2 kene rogol
bile da kene tukan
...cume syahwt tu mane leh tahankan lau kene rgol..cube tye perempuan yg kene rogol...lain la lau pastu die melayan lg smpai mintak2 tu..
sbb kat sini ade syubhah..lau hudud tu xkompem kene lg tu..
cube tye mufti..hehe

anap_ilmi said...

aku rujuk mufti dol..haha

Anonymous said...

zina??????
>ble kena rogol,adkh dikatakn zina lg wlaupun tdk ade keradhaan pd awlnye???
>dlm ape jua sklipun kite kena tau bhw keadaan syahwat tu ttp akn ade lbh2 lg ble 2 alat kemaluan dh brtemu.
>jdi kena kite sme2lh kmbali pade maksud zina yg sbnr dlm keadaan ni...

anap_ilmi said...

ok,terima kasih...

Anonymous said...

hehe..sayalah ustaz azrin ahahaha "ustaz"

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO