Thursday, July 31, 2008

Semasa : Mak aku masuk hospital

Salam Alaykum;

Rini aku de berita kurang gembira sket...bgn2 pagi je aku tgk mak abah aku xde..mmg aku dpt agak..mereka ke hospital untuk memeriksa kesihatan mereka.itu adalah rutin bulanan mereka.tp dlm kul12++ selepas aku bersarapan..(ader ke org sarapan kul12?)ttb abah aku call,die kate mak aku kene tahan wad sbb darah die tinggi sgt,smpai 200(bacaan darah tu laa)aku pun bukan reti sgt pun.so,kene tahad dekat wad, Hospilat Tuanku Ja'afar, Seremban..Wad 6A, Wad Perempuan..al-kisahnyer..

So,to whom it may concern..leave ur msg/comment 2 my Mak.lg pun korg kenal je mak aku kan?yg xknal pun..plz.nnt i-allah aku tlg smpaikan kt die..i-allah,dgn smgt yg korg bg tu..dpt membantu beliau sihat dengan segera...

jgn lupa doakan beliau juga ya..Allahumma Tashfihallahu 'Alaiha *Tq Deco

3 Orang Berani Mati:

Anonymous said...

kim salam kat mak ko ahnaf eh. semoga cepat sembuh...

hIrOsHiNaRi said...

moga mak sedare dol ni sihat ye..aminn

chiko said...

saba la ye nyah...kim slm kat mak ko..aku sntiasa doakan yg terbaik..
p/s mak ko kenal ke aku

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO