Sunday, July 20, 2008

Memori : KISDAR @ KUIS

Salam Alaykumz,

Setelah tamat pengajian aku kt Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor Darul Ehsan pada tahun 2005, aku langsung xde jejakkan kaki lagi kt situ. tp harini aku dah buat comeback balik, dtg semula menjejaki bumi KUIS tu sempena Pesta Knvokesyen yg ke-11 (EKSTIVAL 11) untuk thn 2008 ni. Mmg mengagumkan di sulami dengan memori2 3thn menimba ilmu di sana.

Di bahagian asrama ppuan, ada 1blok tambahan bg asrama prempuan setinggi 10tingkat. pastu diantara asrama laki dgn ppuan tu..alah, yg tempat parking yg biasenyer berderet kreta dak2 kaya tu...ader pulak cafe 2tingkat untuk kemudahan pelajar makan.xpyh lah, merentas padang atau nak pinjam kreta@moto kwn2 untuk ke cafe kak sarah atau pakcik samad. pastu celah2 bangunan asrama tuh, ade kedai koperasi.leh la beli2 klu lapa2...pastu ader perkhidmatan wireless lagi..best jer.


Ini pulak bgnn baru sebelah masjid.dlm ni ade bilik2 pensyarah, pastu kire ni mcm kuliah tuk FPI+nursing. bangunan baru, sumer mantap lagi laaa..lawa je nampak.

lagi kt tasik tu,klu boring2 leh main kayak. pastu pokok2 sumer dh besar.lagi ape ek?ntah,byk gile perubahan laaa..bile masuk jer kisdar tu..mesti ala2 kagum je sbb sumer mcm dh ader.dulu kan kite blaja susah..ahakz..

Ape2 pun,tuk yg grad td tuh, aku nak ucapkan...aku dah pki dah jubah tu dulu dr korg.haha.cuma xde topi tu je,ms kitrog dulu islamic.pki songkok.hehe..apepun kan,mmg kenangan ah kt kisdar nih.aku mcm xske ah panggil kuis.huh..xpelah, nnt aku dtg lagi kot.boring2 ke,byk lg masa aku kt mesia nih.hehe..kat sini ah aku knal dunia!

3 Orang Berani Mati:

izharulhaqq said...

Kenangan terindah di kisdar 2002-2005

Hikayat Siswa said...

kenangan kisdar xde pun..poyo la plak gamba gaya2 ko...

anap_ilmi said...

huh..byk gile kenangan kisdar neh..xmuat cite sini dowh..

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO