Wednesday, July 23, 2008

Film Reviews : Batman - The Dark Knight


BATMAN - THE DARK KNIGHT TRAILER
Salamz,

Tuk Film Reviews tuk kali ini membawakan filem Batman - The Dark Knight yg telah menemui peminat superhero ini pada 17 Julai 2008 (kt mesia) aritu. Filem yg dianggap begitu berjaya kerana berjaya mengutip sebanyak USD158.4 Million (MYR 512,532,816.31) dalam masa seminggu je! Kaya gile beb!huh...Tapi itu lah...hmmm

Sinopsis : (Ni pe yg aku dpt laa..) die cerita die berkenaan dengan Joker yg nak membalas dendam kt Batman ni dengan mengugut batman untuk mendedahkan identiti die. kalau die xdedahkan identiti die yg sebenar..makin ramai org akan mati. smpi lah die dedahkan identiti die nih. (itu je kot).hehe..

Yg Bestnyer :
Aku suker kostume cerita nih. baju batman tu smart. make-up tuk joker tu pun.best..yg two-face tu lagi ah..mcm real jer.kereta, motor die pun..boleh laa..bukan mcm kreta batman dlm cerita die yg sblm2 nih. pastu music die pun..klu seram tu..mcm berdebar je..lg2 sound best gile. huh..mantap. pastu mcm biase laa.cite omputih, sanggup berhabis untuk letup2kan bangunan, kreta, trailer..best2..


Yg XBestnyer : Byk gile cakap. adoiii..pnt aku tgu. Aksi xbyk. CERITA PANJANG GILE. 2jam. ngantuk2 aku tgk..berair2 mata aku dah asik menguap je. Org kiri kanan pun asik menarik nafas panjng je. bile dh boring tu, die jd mcm xbest je. "bilelahhh nak abes cerita nih".asik tgk jam.

Keseluruhan : Xbest pun!letey je tgk.sbb tu sinopsis aku tu,itu je yg aku dpt.aku xtgk sgt cerita die.aku lebih tumpukan kesan bunyi ker.letup2 die tu.tp xbyk pun.haram tui.aku xtaula cmne die leh dpt kutipan sebyk tu.aku rs, org2 produksi die jugak kot tgk byk2 kali.xpun,die upah dak skolah ke, rumah2 amal ker,pe ke..suh g tgk..tu yg cepat je dpt million2 tu..argh..tensen aku tgk cerita yg xbest nih..bile laa nak ada cite mcm HULK+WANTED+JOURNEY TO THE CENTER OF THE EARTH lagi...

*Menonton di GSC Alamanda, Putrajaya. aku paling xske klu tgk kt wayang, tp cerita biase2 je..die klu cerita yg letup2. br ssuai tgk kt wyg, dengan sound yg best tu..

*2x aku tertipu dengan trailer yg mcm best. tapi cerita mcm haram!

Sertai Komen Berani Mati Di Sini

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO