Thursday, July 17, 2008

:: My Way [v.2] :: Begin!

Assalamualaikum Warahmatullahi Ta'ala Wabarakatuh.

Atas galakan dari org ramai untuk aku berpindah dari fs blog ker blogspot, dengan lafaz Bismillahirahmanirahim, aku membuka gelanggang baru ::My Way v.2:: (My Way version ke-2)dengan rasminye. Wlwpun aku sygkan blog aku kt fs aku tu yg telah mengjangkau selama 3thn dengan jumlah posting sebanyak 79 entry dengan 43 komen dr rakan2 semua. kini aku terpaksa juga memilih untuk berpindah atas sebab peribadi.hehe.

Kini sesiapa pun boleh memberi cdgn, komen, pendpt anda.(sbb sblm ni ade yg bising,die kter dh add fs,br leh comment.tp ni tertakluk pd sp2 yg nk komen la.aku sikit pun xnak menagih komen2 anda mahupun 1000 pengunjung dlm 3bln.ekeke...) i-allah aku akan updates dari semasa ke semasa mengikut keadaan dan situasi aku. biasenye bnde2 ni bile dtg smgt die..1hari smpai 5-6 entry pon de.tp klu xd smgt, 5-6 bulan pun ssh nk dpt 1 entry..

tujuan aku memiliki blog ini bukanlah sekadar hendak mengikuti arus peredaran zaman atau "org len ade blog,aku pun nak jugak"..tidak sama sekali. tujuan aku adalah untuk memenuhi kehendak diri aku, mengukir ssh sng idup aku. sbb bile boring2 nnt aku baca balik ape yg aku tulih dulu2..(bende ni ada aku nyatakan dlm ::My Way:: haha..

bagi yang dah add link kt blog aku yg lama tuh, sila updates link anda dengan menukar link itu kepada blog my way v.2 ini.itupun tertakluk kepada kesudian anda lah..blog anda,anda punyer suker...

harapan aku, agar bnde2 ni sumer xmelalaikan aku tetapi sekurang2nyer dapat memberi sedikit sebyak input dan impak kepada semua yg membaca.hehe..klu xde org baca pun,aku sndiri jgk yg baca..xde masalah..akunyer blog,akunyer sukerla..ahakz..kan :: alif :: dal :: mim?

*aku rs mcm poyo je ayat2 aku nih..haram..ptuih!

1 :Komen Berani Mati

Anonymous said...

salam..mm,bagus2, ada peningkatan.senarnya aku suka baca je, komen2 ni xreti sgt.tp dsbbkan nak tlg capai hajat tuan blog 1000pngunjung 3 bln pertama, biala aku org pertama letak komen..nanti up la citer2 best...cayook...
ibnwanza

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO