Wednesday, August 6, 2008

Peraduan : Pengunjung ke-1000

"Key-chain Sarawak yg ditandatangi oleh aku sendiri.ekekeke"


Salam Alaykum;

Dengan ini aku ingin membuat pengumuman bahawa blog aku nih dah dekat dah dengan pengunjung yg ke-1000. So, barang siapa yg bertuah sekiranya anda pengunjung yg ke-1000 itu, sila beritahu saya dengan bukti (print screen anda). ada saguhati yg menanti anda..

Terima kasih kerana menyokong blog saya ini. wlwpun xsmpai sebulan lagi(Sejak 17 Julai 2008)..tp alhmdulillah sokongan kawan2 amat saya hargai..

Sekadar mengimbas kembali pst saya yg pertama dulu, niat saya..xdelah nak carik pengunjung smpai 1000 pengunjung ni..sekadar untuk mencatatkan ape yg berlaku di sekeliling saya ni je..sama jer sperti blog sya yg sblm nih..just coretan kehidupan saya cuma...

Oklah..jgn lupe beritahu saya jika anda pengunjung yg bertuah!!!Terima Kasih..

*trus tgk bilangan anda kt bawahhhh skali...

2 Orang Berani Mati:

Anonymous said...

aku bngge sgt ko bukak perduan mcm ni tp bglh hdiah yg best2 gak...pas ni buat lg tau...ok

anap_ilmi said...

sp ni ek?

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO