Tuesday, August 26, 2008

Peraduan : Pengunjung Ke-2008

Salam,

Sekali lagi aku membuka peraduan pengujung bertuah kt semua sahabat2 aku. sempena Hari lahir aku yg ke-24 pada thn 2008 nih, aku ingin membuka sekali lagi peraduan pengunjung bertuah nih, bagi pengunjung ke-2008.dulu bagi pengunjung ke-1000..


Pemenang bakal menerima sehelai t-Shirt JORDAN berwarna kelabu, lengan pendek bersaiz XL. import ni beb...so, jgn lepaskan peluang ini..anda mungkin bertuah seperti Muhammad Amirul yg telah memenangi peraduan pengunjung ke-1000 dahulu.

Syarat2 penyertaan : Semua org leh menyertainyer tp dgn syarat, pengunjung yg bertuah tu hendaklah send kt aku, print screen anda dimana menjadi bukti anda merupakan pengunjung ke-2008..jika print screen xde..kire xdela...so, hadiah akan di bawa untuk peraduan yg akan dtg [jika ade]...k?paham x?de pe soklan?

*mintak dak2 jordan beri peluang kt dak len menang nyer..ye lat-shirt JORDAN.korg kt jordan leh beli kt balad..kui2..tp xkesah laa..klu dah rezki nak wt cmne..nnt aku balik aku bwk sane balik..i-allahh...

15 Orang Berani Mati:

::alifdalmim:: said...

mintak2 la bkn aku yg kene..

anap_ilmi said...

hahaha..aku pun xhengen nak bg ko..haha..bongok adam

A t i Q a h said...

kat bawah tu eh kena print screen kan? okeh. faham. hehe.

anap_ilmi said...

yup..hit point yg kt bwh..

*sori, lupe lak bgtau..huhu

Anonymous said...

badan aku saiz antara s dan m
tak muat~

anap_ilmi said...

haha...nak wt cmne..tp klu menang..leh bg org..tp klu bg org hadiah baju.......huhu

Ren said...

kO BAGI KAT AKU LA DEENASOUR! HAHAHA ...tak paham,....

Luth Textile said...

klik here!
http://uploads.bizhat.com/view/298561

anap_ilmi said...

oooooooo..tahniah..tahniah encik luth..nnt sayer hntr kan...meh sini alamat

::alifdalmim:: said...

nasib bek bkn aku yg kene..
takziah la en luth
[baju tuh tak best mana pun]
hahaha..

anap_ilmi said...

hampeh untuk ko lagi adam..biar ler..

Anonymous said...

aku aed soklan..tp dah ade pemengla pulok...kalu aku hari2 tgk blog ko ni xdapat hadiah pepe ke...

anap_ilmi said...

cmne nak bg hadiah..xde nama..huhu

Luth Textile said...

hahhaa.. gua saja ja datang melawat dan dijemput oleh enchek anap ilmi suh masuk bertanding, so gua masuk r..

takpe, lawa ke tak gua tak kesah,
janji tuan tanah ikhlas, kan tuan tanah?

anap_ilmi said...

dak2 2 jeles diorg xdpt..padahal diorg leh g bli sniri..bkn jauh pun...lg2 adam tu..ahakz

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO