Tuesday, March 3, 2009

Gotcha : Eh, Samalah!

Assalamualaikum;

Dok belek2 YM aku. tak taw nak chat dgn sape. xtaw nak wat pe..ttb aku ternampak plak. de 3org dlm list YM aku neh. gmbr die seakan2 sama je keadaan diorg. Sume bajet. benci aku..haha.. Tengok la neh..haha



Duduk mcm sama, keadaan die pun lebey kurang je. hmm.. aku pun de je gmbr gini. tp xletak pun... nnt same mcm korg lak..ahakz

Yang len2 ada jugak yg letak gmbr sniri.. pastu ramai gak yg letak gmbr2 kanak2, baby.Gambr tgh cium baby itu.. >:P Myb itu anak buah die ke, anak jagaan mereka ke. tak kesah laa..

Sbnrnyer tak ada apa pun. Sukehati diorg la kan nak letak ape. tp sbb aku xde keje sbnrnyer. aku dok belek2 YM aku neh, tgk gmbr diorg neh..EH,SAMALAH...kiki

Identiti diorg di rahsiakan supaya tidak berlaku apa2 perkara yg tak diingini kat diorg nnt di sbbkan oleh aku..huh

*Cuba tgk gmbr yg 1st tu..ntah ape2ntah..siap tunjuk2 lakk..xpyh laah...kiki

7 Orang Berani Mati:

Anonymous said...

hehehehe....mcm kenal jer yg no 2 tue....huhuhhu...tahniah...!! teruskan usaha lagi!

rizz said...

ha'ah lebih kurangg je mcm

Mr. Janggel said...

Kehkehkeh...macam pertandingan bergambar pulok...

diberi situasi: "Anda perlu duduk mencangkung di tepi bukit dalam keadaan muka tidak memandang pada kemera..Hehhehehehhe."

Anyway...sempat gak ko perasan benda2 tu yer...syabas...

.0hbintang!. said...

uhh..

nak k0men.

tp malas.

tp tetap nak name sy ade kat cni.

hmmm..

k ah.

tuh jek ;D

ps ; wv..doodef..mcm name 0mputeh babah ah

delf ;p

Faizal@poyan said...

salam anap..

perlu ka semua tu....

anap_ilmi said...

EN. No1 : Sapekah anda?ahakz

rizz : tu la psl nyer..boring2 ttb nmpk diorg neh..

EJ : EJ xde ke gmbr gitu?

OhBintang! : G men jaoh2...

Poyan : Aku tepu xtaw nak wat pa la poyann..

chimera said...

haha... saya pun ada jugak gambar gitu. dari sisi belakang pastu tunjuk2 sesuatu... tunjuk apa ke benda ntah.... hahahah... posing takde idea nama dia.

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO