Friday, March 13, 2009

Peraduan : Pemenang Pengunjung ke-10,000

Assalamualaikum;

Dengan ini, aku merasmikan penutupan peraduan bagi siri kali ini. IAllah akan berjumpa lagi dengan siri2 peraduan akan dtg.

Tahniah kepada empunya Blog ini kerana memenangi peraduan pengunjung ke-10,000 blog ini. Bersama-sama ini beliau telahpun menghantar kepada saya PrintScreen screen beliau sebagai bukti beliau adalah pengunjung yang bertuah. Tahniah sekali lagi diucapkan..


Hadiah yang beliau bakal menangi adalah.....


Seutas keychain unta yang bertulih JORDAN di badannya.. hehe

Walaupun hadiah ini sgt lah basic, akan tetapi pihak penganjur mengharapkan agar En. Mie berpuas hati dengan hadiah ini yang iAllah akan dikirimkan secepat mungkin, LIVE dari JORDAN ye tuan2..

Bagi pemenang peraduan slogan terbaik pula, dimenangi oleh Cik Pink Butterfly dengan slogan beliau:

"Blog ni tak best pun kerana tuan punya blog ini mempunyai penyakit malas untuk melawat rakan2 blognya contohnya si rama2 ini"
Hadiah yang bakal anda terima adalah sama dengan pemenang pengunjung bertuah itu tadi dan iAllah akan dihantar bersama-sama kelak. haha..

Sila hubungi saya secepat mungkin untuk memberikan butir2 diri anda agar proses penghantaran hadiah boleh dilakukan nanti.

Tahniah sekali lagi saya ucapkan dan sehinggah kita berjumpa lagi dalam siri peraduan-peraduan yang akan datang. IAllahu ta'ala..Terima Kasih kerana mengambil bahagian..

3 Orang Berani Mati:

pink_butterfly said...

waahh... da mng??


is it true? is it? i cant believe it!



*smbil gosok2 mata n cubit pipi*


anyway, thanx enchek ahnaf~~~

camna nak send address tu?

mie said...

gue pun menang...
bertuah nya...

farish izaryl @izreez said...

waa rizz nk gak la ahnaf:'( hehe blik msia present 4 me eyh bole kannn wakakakka

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO