Monday, March 16, 2009

Info : Radio Internet DesaFm

Assalamualaikum;

Memandangkan aku ada gap beberapa hari sebelum mengadap kertas2 peperiksaan yang seterusnya, dikesempatan ini aku nak hapdet la sedikit sebyk blog aku neh. Boring2 je neh. Aku baru je balik dari umah kawan2 aku yang lain, sumer dok study sahaja. Ye la diorg ader exm esk lusa dan sebgainya.Tapi aku ahad depan..lmbt lagi...ahakz. Tak taw nak wat ape..kiki

Walawbagaimanapun, ada je yang power2 tu, aku g umah die, dok tido je.. Mcm xsdr je aku dtg. Sakit ati aku. Tp die kater die sakit perut sbb bibik die tak bagi die makan. Haha.. Ade jugak yang duk main game je. Katenyer, study tgh mlm nnt.. Ikut korg la.. Aku abeh dah exm minggu neh... So, aku leh rileks sket..

Dalam fatrah exam yang bermula seawal minggu ini, Alhamdulillah aku dah lepas 2paper setakat ini dan so far so gud la. Not bad. Semalam dan jugak pagi tadi. Tu yang harini aku malas nak pegang buku. Rehat kejap. Leteh dah baca buku 3hari berturut2.. Hehe.. Tapikan, tak leh nak ckp jugak lah. Sbb mrkh tak kuar lagi kan. Rasa je mcm best. Tgk2. Hampas. Doakan la aku berjaya dengan cemerlang untuk sesi peperiksaan pertama ini... Aminnnnn

Sebenarnyer aku nak promote kat korang, sambil2 baca buku untuk menghadapi peperiksaan itu......




Sebuah stesen Radio online yang sejak2 akhirnyer aku dok layan radio ini sahaja. Sebuah stesen radio yang cuba untuk mengikut citarasa sekelian pendengar. So far, aku ske je. Sgt santai dan lagu2 die pun.. Layan sajo. Tq la tuk owner radio ini kerana bertungkus lumus untuk memberikan 100% kepuasan kepada pendgr.

Anda boleh cuba tuk click kt Player yang ader kt side-bar aku sebelah kanan itu untuk mendgr.

Anda juga boleh request lagu secara live melalui YM dgn dj2 yang bertugas pada waktu itu. Anda juga boleh melawat web tuk radio ini untuk mengetahui dengan lebey lanjut berkenaan dengan radio ini di alamat www.desafm.tk. Pelbagai informasi disediakan di sana yang boleh anda explore sendiri.

So, sambil2 minggu exm ini, anda boleh layan radio ini sebagai alternatif kepada anda mendgr lagu kesukaan anda beratus2 kali melalui pemain mp3 atawpun radio2 online yang sedia ada yang penuh dgn iklan2 yang memualkan..

Selamat mendgr...

4 Orang Berani Mati:

Faizal@poyan said...

salam anap..
moga berjayalah hendaknya...cuma jgn dok tangguh2 rasa " alah lambat lagi alah lambat lagi" aku kata baca sekarang jgn dok tangguh2 paham..

farish izaryl @izreez said...

wah2 kemen request lagu dri ym g hikss

anap_ilmi said...

POYAN : alahh...ye laaaa2..nak baca la neh..haha

Rizz : haah..leh rekues2..best je radio die tu

.0hbintang!. said...

mmg la besttt..

mcm senget tetbe name ain b0le dseb0t 0n air..

b0le plak dj fairuz tuh seb0t name ain..

"katak kijaw skang brade d dubai bla bla bla.."

huh!!

langkah bend0l tuhhhh!!!

cend0l!![-(

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO