Wednesday, December 24, 2008

Tagged : Dari Cik Cleo

Assalamualaikum;

Mintk Maaf bebyk kt CikCleo dgn blognyer yg comey tu.. giddy-giddies sbb lmbt reply tagged die neh. skrg neh dah berada kt ujung2 semester dan final exam akan stat on 12Jan dan berakhir pada 17Jan. bederet2 tanpa gap! 12,13,14,15 dan17Jan.Tabah! wlwbgaimana pun, mlm neh ader jugak masa aku tuk usha2 blog neh. rini aku juz baca je. aku bajet nak hafal 2muka. tp haram..ttdo lak. sedar2 dah tgh mlm..2 yg maleh tu..

Oklah, tagged die neh, berbunyi mcm neh..

1. Do you think you are HOT?
Yes i do! so wut?haha

2. Upload your fav picture of you!!


3. Why do like that picture?
Sbnrnyer byk je gmbr2 yg aku ske. tp aku pilih gmbr neh sbb smlm aku xleh tido. pastu boring2 godek2 pic2 dlm kmputer aku neh, aku tgk gmbr neh. mcm mimpi je. mak ngn abah aku dtg kt tmpt aku neh. nak tgk tmpt aku blaja neh cmne. pastu siap jalan2 lagi negara2 keliling dgn Jordan neh. Pegi Mesir, Syria ngan Lubnan. Lg pun, aku mcm rindu ah kt diorg. Lg2 mak aku tgh sakit neh. xtaw la cmne mak aku skrg neh. adik aku ckp, mcm dah ok sket dari aritu. tp xtawla cmne keadaan die. sbb aku sniri xtgk die cmne kan.. cuma berdoa agar die kembali sihat.. nnt leh dtg lg tgk aku sini...leh main salji lagi..huhu

4. When was the last time you ate pizza?
Bulan lepas

5. The last song you listen to?
afgan- terima kasih cinta [haha, same dgn cik cleo]

6. What are you doing right know besides this?
Makan coklat.hehe

7. What name would you prefer besides yours?
anap_ilmi, namie, alang, pak lang.hahaha

8. People to tag:
Mcm biase lew..org2 sekeliling aku neh laaa...
1. Afiq
2. Amzari
3. Poyan
4. Nina
5. Aisyah

9. Who is number one?
Dak sini gak..same U dgn aku

10. Number three is having a relationship with?
Haha..ntah die..asik duk sunyi je..nyampah aku..

11. Say something about number five?
Die dak n9 gak..kan..kan2?

12. What about number four?
My Adekk laaa...hehe

13. Who is number two?
Dak sini jugak, tp tak sama universiti..die duk jao..hehe

7 Orang Berani Mati:

Anonymous said...

ahak...
kne ke??
adoii..
heee

aiSyaLiciOus said...

waaaa..seems like same tagged i've got from miss nur just added the last part la bro..yup~! absolutely rite..negerian!! proud to be kan? kan? thanx coz tagged me..n i will do only the last part coz 1st part nyer i did it on my previous tagged!! check it out bebeh~!!

p/s : aisyah?? wah!! bkn aisyah la anap..just call me sya..ok bro??

Faizal@poyan said...

anap... nanti aku jwb ye

Anonymous said...

Anapppppppppp!! aku dah buat. Lihat la sendiri..

Luth Textile said...

syukur la kalau mak hang da ok..

anap_ilmi said...

nina : yup, kene wt

sya : huhu...ok, nx tym..sya..

poyan : jwb cpt

shinja : ok..tq..dah tgk

en.luth : mudah2an..

farish izaryl @izreez said...

best lakk amik gmba ngn unta hehee

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO