Wednesday, December 17, 2008

Award : Tq tuk Duniamu Duniaku

Assalamualaikum;

Dalam kesibukkan aku di hujung2 semester neh, untuk kesekian kali nyer aku mintk maap kt korg sbb xsmpt2 nak jalan2 kt umah korg..Byk bnde nak kene buat neh. maklum lah, ujung semester kan, semua nak d kejarkan dlm masa yg suntuk neh..org ckp keje last minit..hehe. biase la kannn..

Tp dlm ketidak hadiran aku ke rumah korg, aku terharu, ader gak yg ingt aku neh. TQ tuk Tuan empunya blog DUNIAMU DUNIAKU memberikan 2 award neh, yg terlalu berharga untuk aku..hehe..Tq Again!

Dgn ini, aku dgn bangganyer menayang award neh, untuk tatapan semua. ada 2 award kesemuanya..hehe..sniff..sniff

"Anugerah Blogger Harmoni"

haa, menurut dari Cik Pink_Butterfly yg menerima award neh dari cik tasha, Anugerah pertama ni khas tuk Blogger² yang sentiasa peka dengan kewujudkan blogger yang lain, mesra dengan setiap blogger..Harmoni maksudnya mesra dari segala aspek..disenangi dan disukai semua blogger... fuhh, so, aku termasuk la dalam blogger2 yang harmoni ni kan? hihii... bwat muka bangga jap...

"Anugerah Si Bintang"

Menurut Cik Pink_Butterfly yg memetik kata2 cik tasha gak, yang 2nd award ni pulak khas tuk blogger yang berusaha keras memajukan blog diowang dan sentiasa memberikan tutorial dan info² yang berguna kepada blogger lain.. erk, blog aku tak ada tutorial, tapi aku berusaha keras memajukan blog kan tasha kannn... haha, tanak kalah tuu...

hahaha..copy n paste sajer...sng..hehe...

tp alangkah malangnyer, Cik Pink_Butterfly tak de lak suruh panjangkan award neh kat sape2..so, dgn tamaknyer, aku tak dpt lah nak kongsi award neh kt org len..haha..aku nak gantung award neh kt tepi neh....

Terima Kasih lagi sekali..Semoga apa yg kita usahakan neh. mendpt keredhaanNya..

2 Orang Berani Mati:

pink_butterfly said...

hahaha...pjgkan la award tu kat sapa2 wahai blogger harmoni...kdekut la dia nih...haha...

Emiratez said...

banyaknye award ko dpt. hehe

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO