Saturday, April 25, 2009

Setempat : Keputusan Rasmi Undian

Assalamualaikum;

Dengan ini aku secara rasminya menutup peti undian dan ingin mengumumkan keputusan undian bagi undian mencari sape paling banyak nampak perubahan.

Seperti yang dinyatakan seblm ini, perubahan itu bermaksd perubahan fizikal calon-calon yang disenaraikan oleh sya melalui aktiviti diet masing2. 5 orang dari memilih untuk pegi ke gym bagi proses menguruskan badan manakala baki itu hanya menggunakan skill yang tersendiri bagi menguruskan badan TANPA mengunjungi pusat gym.

Melalui survey yang di jalankan selama 3hari bermula dari hari Khamis bersamaan dengan 23April sehinggalah harini 25April2009 bersamaan dengan hari sabtu, 41orng telah menyertai undian ini dan undian dengan rasminya di tutup pada jam 9mlm tadi waktu Jordan.

Berikut adalah keputusan rasmi bagi undian berkenaan...

SECARA EXCLUSIVE DENGAN GAMBAR!!!


"Sebelum"

"Selepas"


TEMPAT PERTAMA dimenangi oleh anap ilmi.....Clap2!!!

Ucapan : Bismillahirahmanirahim, Assalamualaikum semua. saya mmg tidak menyangka akan kemenangan ini. pada awal undian saya jangkakan mat alip akan memenangi dlm undian ini. tetapi alhamdulillah, kemenangan berpihak kepada saya. iAllah sy akan terus mengamalkan cara hidup yang sihat selepas ini atas sokongan dari tuan2 dan puan2. kemenangan ini adalah kemenangan semua. kiki

"Sebelum"

"Selepas"

TEMPAT KEDUA dimenangi oleh Encik Mat Alip.....Clap2!!

Ucapan : Saya tidak berniat untuk bercakap panjang. apa2 apun jadikanlah kejayaan saya ini semangat kepada calon2 yang lain. bagi yang kurang bernasib baik. usaha lagi. cuba lagi kuruskan badan anda sehingga anda jadi mcm saya..haha

"Sebelum"

"Selepas"

TEMPAT KETIGA dimenangi oleh Encik Bukhari....Hmmm!!

Ucapan : Sbnrnyer undian ini tidak adil sbb ramai dikalangan pengundi tidak nampak perubahan saya. saya sekadar duduk di rumah dan berulang alik ke gym saja. jadi, pengundi semua mungkin masih ingt saya mcm dulu. sbnrnyer sy dah byk berubah...


TEMPAT KEEMPAT dimenangi oleh Encik Muzzammil...Clap2!!

Ucapan : Ini adalah permulaan yang baik untuk saya meneruskan usaha saya sbb sbnrnyer bnyk lagi ranjau yang perlu dilalui oleh semua orang. skrg neh mungkin smgt je.. pas2 neh dah malas.. tak guna jugak. kene berterusan...


TEMPAT KELIMA dimenangi oleh Encik Meram...Clap2!!

Ucapan : Saya tidak berniat untuk kurus pun sbnrnyer sbb badan saya mmg sudah semula jadi kurus. apa yang penting kat sini adalah mengamalkan gaya hidup yang sihat. saya rasa sihat setelah saya menyertai latihan d pusat gym.



TEMPAT KEENAM dimenangi oleh Encik Nasir...Clap2!!

Ucapan : Saya tidak dapat menjalani latihan d pusat gym kerana sibuk dengan aktiviti harian. lagipun sbnrnyer harini saya tiada latihan. hari cuti. sbb itu sy jarang untuk ke gym. tempat ke enam pun ok dahh..

"Sebelum"

"Selepas"

TEMPAT KETUJUH dimenangi oleh Encik Dzarif...Clap2!!

Ucapan : Saya tidaklah gemuk sgt sbnrnyer. sumer org kata saya ok! orang tgk sy dari awal dah mmg mcm neh. mungkin sbb itu tidak nmpk sgt perubahan yang berlaku pada diri saya ini.. Apapun..byk masa lagi... tgk lah dlm masa sebulan dari sekarang..huhu

Apapun yang diucapkan oleh calon2 yang tersenara, bersama-sama kita jalani hidup yang sihat untuk masa depan yang gemilang...haha tak tau nak tulih ape tuk penutup..

*ada yang tak dpt aku nak sertakan sebelum dan selepas sbb kekurangan sumber..

17 Orang Berani Mati:

Endofday said...

ko tipu letak gamba 'selepas' ko tu...aku tgk ko skang cam 'sebelum' je hahaha

anap_ilmi said...

lor...btul laaa...sebelum dan selepas itu...mai la dtg tgk..kiki

Anonymous said...

adeh.. masalah umat btol.. hm hm hm.. kesiannye.. makan vitamin c byk sgt neh..

anap_ilmi said...

hah?vitamin c?

aladibafzan said...

aku sokong sgt anap menang.. dh namanya undian, kenalah terima ngan hati terbuka... haaa yang masih x sedar naik bada ntuh siap2kan kain kapan nk balut diri tu... bila laa nk amalkan gaya hidup sihat nih kalau pas gym bantai makan ahakz!!!

anap_ilmi said...

ehh..xbek ckp gitu taw..ini sumer ketentuan..huhu

hIrOsHiNaRi said...

ko menang sebb ko tuan blog ni..hehe....gambar expired da.hehe

rizz said...

tuan blog hrusla no 1 clust hahakk!!

.0hbintang!. said...

olow2..comey gile maseng maseng..

haha ;p

ucapan pon xleh x chewah

yes yes!amalkan idop sehat.

tp masok weekend makan smpai kembung.

ayok!cane itu?;p

:: Alif :: Dal :: Mim :: said...

yg last tu mmg patut dpt no7..gmbr slps tuh mengalahkan sblum jerr..pas2 yg johan tuh...aku sangsi ckit..

mie said...

tahinah pada pemenang..
amalkan idup yg sihat...
hhahaaaa

arsaili said...

salam..fuyooooo

Anonymous said...

kepada mereka2 yg bersaiz XL/XXl ni ingatlah yg korang tu penyebab kepada kepanasan global skrg ni..huk3..sori ni saintis yg ckp bkn aku..heheh

Anonymous said...

x baik menipu orang ramai,berdosa.....kalo tipu sorang dua xpe,abis satu dunia kene tipu,ish2,ni la die orang melayu,mane penah nk mengaku diri sendiri,kalau dah gemuk tu,gemuk laa jugak kan,x payah buat undian pon,x pe.ape2 pun,kurus ke,gemuk ke,kalo petang2 tido,x pergi bersenam,nmpk sangat x amalkan hidup sihat,bak kata pepatah,sape makan nasi,die yg kenyang dan gemuk.....

Aina@Azila said...

Adoii...sakit perut akak ketawa tengok gelagat korang ni. Poyo jer... but fun.

Ahnaf, akak rasa Ahnaf lagi cute masa chubby laa, macam Pooh. Dah kurus kurang attractive.

aiSyaLiciOus said...

ya ALLAH...bia btol??? en.AHNAF ker tue?? bgs..kurus kan badan....hehe...tp comel g la time 'sebelum' tue...ahaks~!!

Mr. Janggel said...

Huh perubahan drastik daripada peserta-peserta! kekekeke...

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO