Friday, May 1, 2009

Restaurant Reviews : Hindi Wok Express

Assalamualaikum;

Malas gile nak hapdet blog sblm2 neh sbb rasanya mcm tak ada cerita je nak cerita kt dlm blog neh. So, boring2 aku baru balik dari percutian 24jam aku semalaman, aku hapdet jap la tuk labels yg da lama aku tak hapdet. aku nak cerita pasal sebuah restoran yg aku makan hari rabu lepas kt city mall - Amman.


::INFO RESTAURANT ::


Nama Restaurant : Hindi Wok Express
Lokasi : Food Court City Mall, Carrefour, Amman
Hari : Rabu
Tarikh : 29 April 2009
Masa : 245 petang
Jenis Makanan yang dipesan : Nasi Briyani dan Syugof* masak merah


Harga : JD3.600
Jumlah bintang : 1bintang setengah.
Ketepatan waktu : Lembab jugak
Kesedapan makanan : Basic sgt. tak padan dgn rege.

"Sebelum Makan"

"Lepas Makan, tak abes pun...xlalu dah"

Komen : Bek g makan KFC. Mcm agak menyesal je. ingt mcm best..huh..

4 Orang Berani Mati:

farish izaryl @izreez said...

wahh x sedap ke anap?:p tp tgok cm bersihh je mkn heheheh

::alifdalmim:: said...

yg gmbr sebelum tuh...ko tngkp tgh2 mkn ke..atau betul da tak nak mkn lgi..tak cayer aku..ko bkn leh cayer.. ;p

p.s: amacam dgn The Noodle House..bukak lg tak??ntah2 da tutup..hahaha

mie said...

makanan pe ni??
tgk pun xbape selera...
hehheeee

aiSyaLiciOus said...

Mr.Ahnaf..syugof 2 ape?? hehe..saye nie dlm proses mempelajari bahasa arab...bley wat request x nak blajar bahase arab ngan Mr.Ahnaf..hehe

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO