Wednesday, May 6, 2009

MyWay : Please Leave a Message

Assalamualaikum;

Saya outstation sebentar. Dari 7/5 - 14/5/2009. Sila tinggalkan msg di sini ataupun terus msg ke telefon bimbit saya jika ada sebarang makluman ataupun yg rasa-rasa ada kene mengena dengan saya. Panggilan telefon tidak akan di jawab malahan akan trus di reject serta merta. HAHA. Akan tetapi jika ianya benar2 penting dan juga dari org2 yg penting, iAllah la saya akan melayan panggilan itu. Doakan perjalanan saya sentiasa berada di bawah lindunganNya.. Doakan juga, slmt pergi dan selamat kembali. InsyaAllahu Ta'ala...



Saya mungkin online YM. Tp not rili sure la. Ada connection ke tidak. Depend on connection laa. Kot ada.. Leh la on. Kot xde. Maka terputusla hubungan aku dengan alam maya ini.

Korg sumer jaga diri elok2 k? ahakz..

*Tak perlu tgk baca lagi kat bawah neh sbb mmg tak ada apa2.. tak percaya bukak laaa.... tapi kot2 rasa mcm ada apa2..bukak je laa. tp aku rasa bek korang tak payah bukak laa.. buang masa laa... ikut laa.. nak caya tak nak.. aku dah ckp. klu korang bukak jgk.. jgn salahkan aku.k?huhu...



AKU DAH CAKAP TAK ADA APA2..DEGIL!!!! PADAN MUKA. INGT AKU MENIPU KE? AKU TAK PANDAI NAK MENIPU TAU.. HUHU.. DAAAA

7 Orang Berani Mati:

zara said...

Assalamualaikum anap_ilmi,

Terima kasih kerana sudi datang berkunjung ke blog mak cik.

Bila terbaca nama anap mak cik teringatkan si Alifdalmim. Dia ada menyebut tentang ibu kamu di dalam blognya. Semoga ibu kamu cepat sembuh.

Jadi kamu sekarang ni Jordan ya... baik-baik di tempat orang. Semoga anakanda memperolehi ilmu mendalam dan melalui pengalaman yang manis-manis di sana.

Salam.

rizz said...

wahh ahnaf nk p mne tuu heheheh nk ikotttt! :p

Faizal@poyan said...

salam..
ha aku tau ko gi mana... moga berjaya menambat ati bakal........huhuhuh

.0hbintang!. said...

*beepbeepbeep*
1message received
tlg belikan sy baju dubai n bangunan kecik itu k?nah 5dinar.alaa awk tmbah la lagi kalaw xcukop eh*wat muke comey* masheh awk..
kiki

encik faizal iniiii...
sgt cikebum!:">

:: Alif :: Dal :: Mim :: said...

erm..anap..aku cuma ada tugasan utk ko kt blog aku...tolong buat dgn sejujur2 nya...da seronok pergi bercuti kt sana..jgn malas lgi..hehehe

hIrOsHiNaRi said...

poit poie mano tu?balik la msia ni..

.0hbintang!. said...

ade jek connection ini :-"

asl xon jua?alasan!!;p

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO