Wednesday, April 22, 2009

Setempat : Siapa Paling Nampak Perubahan?

Assalamualaikum;

Atas dasar anak lelaki sejati. Hahaha. Aku dengan slumbernyer menyahut seruan Encik Bukhari untuk publish poll berkenaan dengan SIAPA PALING NAMPAK PERUBAHAN? Hal ini sbnrnyer rentetan dari entry saya yang bertajuk Gym oh Gym! Encik Bukhari sgt bermati-matian untuk menguruskan badannya sementara yang lain sumer sudah surrender dengan latihan yang ditetapkan oleh pihak gym. Syabas untuk anda! Akan tetapi saya tetap dengan nekad saya, sekadar mengurangkan makan sahaja - tak caya tanya dak umah aku!


PERUBAHAN APAKAH?
Sila Baca syarat2 mengundi sblm mengundi


Perubahan yang di maksudkan adalah :-

Setelah beberapa minggu berlalu dengan bermacam2 program diet yang dijalankan oleh calon-calon. Siapa yang paling nampak perubahan? Dulu gemuk, skrg neh dah ada perubahan. Tidak lah bermaksud terus kurus. Tapi ada perubahan. Perubahan itu bermaksud, badan semakin tough ke.. smakin slim ke berbanding dulu yang masing2 membawa lebihan lemak dalam badan yang tidak sihat. Yang penting ada perubahan. Perubahan dari mcm xbrape hensem, pastu jadi hensem sket pun leh gak.. huhu

Calon-calonya adalah :-
  1. Saya sendiri - anap_ilmi (nmpak x aku letak nama aku atas 1x)
  2. Bukhari (Pencabar)
  3. Nasir (Harini gym cuti - padahal dah malas)
  4. Dzarif (aku tak g gym pun da kurus)
  5. Mat Alip (gym untuk kesihatan saje)
  6. Meram (aku mcm dah nampak tough)
  7. Muzzammil (sit-up kt rumah saje)



Syarat-syarat undian :

  1. Terbuka kepada semua pengunjung blog ini. Tetapi penilaian sebenarnya berdasarkan penelitian kalian secara LIVE di sini.
  2. Adalah lebih baik anda undilah anap_ilmi jika anda tidak tahu untuk undi siapa selain dari mereka-mereka yang tercalon
  3. tarikh tutup undian adalah pada 25/4/2009 bersamaan dengan hari sabtu, pada jam 6petang.
  4. keputusan adalah muktamad
  5. Undian ini adalah sekadar pemberi semangat kepada calon-calon agar lebih bersemangat untuk menguruskan badan.
  6. jika terdapat sebarang ketidakpuasan hati. sila berhubung terus dengan saya. kita settle k?
  7. Jika tak tahu jugak nak undi sape.. tulih kt komen je pun leh jeee...
Undian ada kt side bar tepi neh, sila rujuk kt sana k? SELAMAT MENGUNDI

*Undian sini lagi berfaedah dari undi kt jamiah ~~

12 Orang Berani Mati:

Anonymous said...

Smue same je,xde perubahan....tapi aku tengok anap_ilmi tu bertambah gemok,langsung xder perubahan,so senang cite,kalo dah gemok 2 gemok jugak orang tgok,hahahahhaha....

anap_ilmi said...

ahhhh..berbau2 jeles..aku taw..ini mesti pencabar2 aku jgk nehhh...

anap_ilmi said...

Eh..jap..penyokong2 aku jgn termakan sgt dengan kata2 kt atas neh ye...teruskan mengundi saya!! undi anap_ilmi

.0hbintang!. said...

huh!!

y undi awk sume sbb xkenal jek la tuh

ini tidak adel!!

kiki ;p

Aku yg bernama said...

mcmna nk undi ni..xde sorg pun yg layak diundi..tp dh alang2 2 terpaksa la undi tuan rumah ni..ulang suara terpaksa..wlpun nmpk xde perubahan lg stkt pkl 9.30 mlm td wktu jordan..ahaha

anap_ilmi said...

alahh..klu xckp terpaksa pun xpe jee..sbb sbnrnyer dlm hati tu mmg nak undi aku melihat kepada perubahan aku...xpyh laaa...terima kasihh... :D

:: Alif :: Dal :: Mim :: said...

aku mcm da nk letakkan calon aku..tp nap, lagi ok kalo letak muka2 calon...baru ada feel nk mengundi..hehehe

rizz said...

anap ilmi..hahak..

Aina@Azila said...

akak undi anap... w/pun akak takdapat view gambar tu, akak tetap undi anap..... AFUNDI Anap.

muskil.. said...

cam ade unsur paksaan jer..hahaha..tul la..klo boh gmbr..leh gak sape yg ensem lg dr ko kan utk di undi...huhuuh...just kidding!

Anonymous said...

weh npe ttbe ranting ko tggi mendadak je???
ko men tpu erk???
aku x yakin la de owg nk undi ko... hahahaha

anap_ilmi said...

terima kasih kepada pencabar2 k? ahakz

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO