Saturday, April 4, 2009

MyWay : R.E.A.C.T.I.V.A.T.E

Assalamualaikum..


Hampir seminggu aku bercuti dari menulis apa2 dalam blog aku neh. tapi acap kali juga aku ziarah2. buang2 habuk yg ader. wlwpun sbnrnyer skrg neh aku xtaw nak tulih ape pun. hanya menggerakkan jari jemari aku neh untuk menulis pe2 yg ptt kt dlm neh.

Apa yang aku buat sepanjang minggu ini?

Tak ader pe yg menarik pun ekceli. sekadar memerhati keadaan je...bile dah bercuti neh, mcm malas je plk nak hapdet2 balek neh. tgk la..kumpul smgt balik. nnt aku try tulih balik.

xapalah..tak taw nak tulih pe.esk nak g kelas..tabah!

5 Orang Berani Mati:

Faizal@poyan said...

salam anap..
wei apa habaq... dah exam ka aku doakan hg berjaya ok... ni aku dgn rapi ni kat sungai petani...dia kirim salam kat hg... ok daaaaa

rizz said...

klau holiday kt jordan tuh update ta ahnaf hehee

.0hbintang!. said...

ehh..

da lame xapdet eh?

siyes xpasan ah..

tape tape.

xkesah p0n xapdet p0n

bl0g awk b0rink :-"

anap_ilmi said...

Poyan : yakaaa..bukan ko tgh kursus lagi ke skrg neh?

Rizz : tak de wat pe punnn...boring2 je neh

OhBintang : Mcmla awknyer itu best sgt..lg la ntah pe2 ntah

.0hbintang!. said...

olow2..

maj0k ah 0wg kut0k bl0g dia..

k k..

tuka tuka..

cepat la apdett..

cepat la cepat laaaaa..

(;;

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO