Wednesday, November 19, 2008

Tagged : Tulisan Tanganku...

Assalamualaikum;

Yeyeeee....kene tagged lagi dek En. Luth neh..rajen btul die neh...Tq2..Aku balik mesia nnt, klu rajin dtg ah KL..kite minum2 pun best gak neh..haha...

Tag neh sbnrnyer ader sedikit cabaran..sbb nak kene tulih, nak amek gmbr pulak..pastu nak uplod.TABAH!hehe..ape2 pun srnk jer..boring2..xde keje..aku layankan sajer...

1. Your name/username:



2. Left handed or right handed:



3. Favorite letter to write:



4. Least favorite letter to write:



5. Write "The quick brown fox jumps over the lazy dog":



6. Tag 6 people:


*Jangan luper ye korg...lalalalala

13 Orang Berani Mati:

i-chimera said...

kemas jugak tulisan anap...

Faizal@poyan said...

salam anap

wei thanks ya coz tag aku...hmmm InsyaAllah nanti aku balik kurusu aku jawab ok....aku kursus kat hotel sri malaysia PD

Janggeltrekker said...

Adoooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiii kene tag lagi.... dah dua dah utang tag tak bayo lagi kuikuikui....TABAH jugak lah camnih..

kak zura said...

ayooo hem kene tag ka? nanti2 lah hem buat...

anap_ilmi said...

i-Chimera : haha..lawa ape mcm tu..klaka jew..

poyan : ya kaaa ader kt PD..hg ingt x kite g PD dulu 2?best laaaaa

En. Janggel : ala...sng jew neh..nnt sng2 buat laa..k?

kak zura : ha laa..nnt sng2 jwb gak k?

~ azzahra ~ said...

btul2..klaka..
macam tlsn adk saye umur 8 tahun..hehe =p

anap_ilmi said...

2la pslnyer...nak cane kan..tulisan azzahra tantek x?pttnyer suh azzahra wt lah tag neh..ahakz

Mohd Adam-Zurairi Mohd Rawi said...

anap..

thanks..bnyk2 tag..tag ni paling enjoy!!..hehehe..dpt je trus buat..cuma nk post kan je lmbt ckit..

da siap..g la tgk..

Luth Textile said...

bro.. apasal tak tuleh dalam jawi?
ahhaa...

anap_ilmi said...

adam : ye la,aku taw je ko ske wt bnde2 mcm neh..tu yg bg kt ko je..

En. Luth : lepas dh post br ingt "kalau wt dlm jawi pun best gak neh..tp lmbt dahhh..aiyakkkk!

Janggeltrekker said...

Encik anap... saya dah settlekan tag nih hehehhe...TQ.

~ azzahra ~ said...

huh..
x suke r kne tag2 nih...
kang bertambh plk homework...
~ owg rajeen je suke wat homework cmnieyh ~lalala...

.0hbintang!. said...

ritu mase awk tules2 kat umah saya kannn .
asl macam chanteks sket eh dari ini ?
kiki

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO