Saturday, November 22, 2008

Award : My 1st Award

Assalamualaikum;

"Alhamdulillah, bersyukur saya ke hadrat illahi, dgn penganugerahan award saya yg pertama neh. tq 2 EJ dn EH, bg award yg sama. Terima kasih yg tak terhingga saya ucapkan. Award ni semua saya tujukan kepada semua peminat2 saya, yg menyokong saya dlm industri ini. kalau bukan kalian semua, saya tidak seperti ini mcm hari ni. saya tidak langsung menyangka dpt award ini. apa2 pun teruskan menyokong saya"

*petikan ucapan aku dlm majlis penganugerahan [haha...bajet artis]

ni la rupe award yg aku terima mlm smlm [waktu aku bukak blog neh lew]


untuk pemenang seterusnya..aku anugerahkan award neh kat :

*aku abadikan award neh kt sidebar tepi neh...

4 Orang Berani Mati:

cleo said...

wahh..tahniah kpd encik anap_ilmi krn tlh memenangi award..teruskan usaha anda sbg blogger yg best k..

(ini adalah kesan tinggalan tapak tangan saye plk..hoho)

anap_ilmi said...

cleo : haha...awak neh..idak2 jew..sy biase2 jew lew

eMiRaTeZ said...

Terima kasih kerana memberi penghormatan ini kepada saya. Saya akan berusaha bersungguh- sungguh lagi pada masa akan datang. Wakaka.. Cam hampeh jer ucapan. Dah lame x buat ayat skema camni.Hehe..

Faizal@poyan said...

tahniah ya anap....doa-doa la lepas ni blog aku pulak hehehe tapi layak ka blog aku

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO