Saturday, November 22, 2008

Tagged : 10 Things About MySelf

Assalamualikum;

KENE TAGGED LAGI! kali neh lak dgn Encik Janggel [EJ]. Tp memandangkan aku sbnrnyer kt umah kwn aku, jd ni pun ala kadar je la sekadar melangsaikan kerja rumah aku neh [wlwpun keje rumah sbg pelajar, masih terbengkalai lagi tu..xpe je kan EJ? hehe] tp sbb boring, bek aku buat je..neh sementra nak post berkenaan dengan 1cerita HANGAT...kemudian la yeee...

Mcm neh bunyinyer :

Rules & Regulations :

  1. Each player of this game starts off with 10 weird things/habits/little known facts about yourself.
  2. People who get tagged need to write a blog of their own 10 weird things/habits/little known facts as well as state this rule clearly.
  3. At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.
  4. No tags back!
So, jwpn die mcm neh :
  1. Nama aku Ahnaf hilmi bin mohd arif
  2. Umur 24thn
  3. Anak ke-3 dari 4org
  4. Adik beradik 2laki 2perempuan
  5. Sllu menghabiskan masa 2-3jam skali duduk dpn komputer
  6. makanan kegemaran : yang halal [haha, mcm tulih buku biodata ms skolah2 dulu]
  7. cita2 : nak jadi dokter [ader lg ker org cita2 mcm neh?huhu..]
  8. hobi : kumpul duit negara2 yg pernah aku lawati
  9. suker jugak travel
  10. ingin berjaya dalam hidup [ahak2]
So, nak kene panjangkan kt org len ker? untuk tag nih, aku ingt biar lew smpai sini jew..haha...

3 Orang Berani Mati:

deennasour said...

alhamdulillah..tak ada orang kena tag..ekekeke

Mohd Adam-Zurairi Mohd Rawi said...

alhamdulillah...

anap_ilmi said...

DEEN : lame xnmpk ko jln2 sini..hmmm

Adam : byk masa len lg...

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO