Tuesday, November 25, 2008

Info : ORANGE offer for Haj

Assalamualaikum;

Harini mungkin hari yg begitu d nantikan oleh semua bakal2 haji di Jordan ini. Alhamdulillah, berkat kesabaran serta doa semua, dpt lagi kita meraikan bakal2 haji untuk menunaikan haji pada tahun ini, setelah detik2 cemas yg dihadapi semua bakal haji tahun ini berjaya dileraikan dengan sempurna. Ucapan selamat berangkat dan selamat kembali aku ucapkan kepada semua. Kerjakan ibadah haji itu dengan penuh keikhlasan dan kesabaran, nescaya ganjaran Allah janjikan menanti diSana..I-allah.

[Tunggu lah nnti yer, ader bende yg aku nak kirimkankan kepada kekasih aku kt tanah suci tu nnt. skrg nih dlm proses mengarang dan mentadbir ayat supaya nampak kemas dan tersusun. maklumlah, nak bg kt kekasih, kene lah btul2kn?. br lah nnt kekasih itu akan "ingt" kt kita..kan? sape yg aku nak mintk tlg tu..lom di fikirkan lagi..nnt kalau ader tu..."diam2kan" sajer..jgn bg org len taw yer...]

Ok, sempena dengan musim haji pada tahun ini, anda semua bertuah kerana pihak ORANGE, mengadakan promosi FREE INCOMING CALL sepanjang anda berada di tanah suci nnti [zaman aku dulu xde pun]. jika sblm neh, ORANGE mengenakan caj jika anda mengangkat incoming call jika anda ROAMING, kini anda boleh menerima panggilan dari serata dunia, secara percuma dari sape saja dari 19 November smpai 11December2008 semasa anda berada di tanah suci nnt.


Oleh yg demikian, anda tidak perlu risau untuk mengangkat panggilan telefon anda sepanjang anda berada di tanas suci nanti kerana, mengikut sumber iklan, incoming call adalah percuma.

*Jgn smpai telefon anda menganggu ibadat anda
*Seruan Allah lebih penting dari seruan telefon anda..
*Matikan telefon anda semasa beribadat
*Klu leh xpyh bwk lgsg lg bgs..FOKUS!
*Jangan bergaduh sepanjang tempoh haji neh..
*Jangan asik bergambar dan bermain semasa haji...

2 Orang Berani Mati:

Luth Textile said...

point yg last2 skali aku stuju sgt..
ramai da skrg nih suka amek gambar, macam nak nunjuk2 kat orang lain..

bagi aku, simpan wat koleksi peribadi dah la.. cukup da tuh.. jgn sampai menunjuk..

hang kt jordan pon leh call free ke?

deennasour said...

jgn kirim brg kat diorang,
nanti lari niat,
niat nak beli barang jerk

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO