Sunday, October 5, 2008

Nothing Change..

Assalamualaikum;

Akhirnya kembalilah aku kt bumi anbiyak neh. stelah hmpir 4bulan aku bercuti kt mesia..ini plak merupakan entry pertama aku kt sini..ape yg aku boleh katakan kt sini..NOTHING CHANGE!! same je mcm aku tingglkan 4bulan yg dulu. yg berubah pun, org2nye saje..otai2 lame xde, adik2 baru yg ganti..ramai pulak tu..hmmm..


Sblm terlmbt, aku nak mengucpkan jutaan terima kasih kt semua kwn2 aku yg kt mesia yg meraikan lg memeriahkan percutian aku kt mesia..mmg berat sgt hati aku nk tigglkan mesia.tp nk buat mcm mana, perjuanganku masih belum selesai..kenelah selesaikan dulu..nnt balik, kite selesaikan pulak, perjuangan yg belum selesai kt mesia tuh..

"Bergambar dengan ahli rumah"

harini ada majlis rumah terbuka Hayy Dhubat. MERIAH! Tq kt semua kawan2 yg bertungkus lumus menjayakan majlis nih. aku mintk maaf sgt kt korg sbb aku xleh nak tlg sgt. aku letey laa..hehe..xleh nak sesuai lg dengan keadaan kt jordan ni..nnt bile dah ok jer..aku tlg korg ek.

ape2pun, its time 2 back to school.esk dah mula kelas.tp ader masalah sket dgn subjek aku.aku kene pegi settlekan sikit..[malas giler rasernye]..k lah, doakan aku berjaya dgn cemerlang untuk semester ini dan semester yg berikutnyer..

*Mood Malaysia lom abeh lagi...zzzzz

3 Orang Berani Mati:

Luth Textile said...

wey bro.
aku doakan kau happy dan bley study kat sana..

anap_ilmi said...

ok2.tq2 encik luth

::alifdalmim:: said...

salam..

apa pun Kuwait lagi ok dr Royal Jordanian..menyesal aku naik tu dlu..kalo aku bersabar ckit kan ok..hahaha..

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO