Saturday, October 11, 2008

My Sminggu @ Jordan

Assalamualaikum;

Dah sminggu dah aku lepak kt Jordan neh, so far so gud. xde pe2 pun yg menjadi masalah sgt laa. biase2 sj. len2..xde pe sgt untuk di ceritakan. Kalau hari2 skolah, biasenyer aku :-

0700 -1400

Ini waktu kelas aku. tp bukan lah tiap2hari aku kene bgn seawal 7pagi. hilang akal ape? hari ahad+Selasa+khamis kelas aku stat kul10, manakala hari isnin dan rabu kelas aku bermula seawal 7 pagi.[tabah nak bgn]. aku amek 6subjek kesemuanya pada semester ini.[doakan aku lulus dengan cemerlang].biasa nye aku akan bgn 1jam awal sbb nak bersiap. tp bersiap xde la pe sgt..skrg neh dah stat sejuk..so, pg2 tu kalau agak mcm malas nak mandi pun xpe saje..cuaca sejuk.xde bau..lalalala

1400 - 1600

Biasenyer aku dah berada kt umah time mcm neh. tgk2 net ker, godek2 kueh rayer..balik kelas lapa ah. pastu Solat. pastu bersedia untuk menerjah ke alam fantasi~~ngeh2

1600 - 1800

time neh biasenyer aku tido saje..ahakz

1800 - 1930

untuk info semua, musim sejuk neh, mlm akan lebih pnjg dari siang.so,kul6 ptg tuh, dah nak mlm dah..maghrib kul 615.ahakz.Aku bgn, menunaikan solat pastu bersiap2 untuk mencarik rezeki.hehe.umah aku xstat masak lagi. myb minggu dpn nih kot. so, nak mkn mlm, kene lah menjengah mn2 umah yg ader tercatatnyer rezki aku disitu [mn2 dak umah yg baca neh, korg jgn kunci puntu lak time gini..ahakz]

1930 - 2200

Lebey kurang pas isyak..aku pun memulakan kembara aku. dari umah ke rumah..mencari rezki nan sesudu. hehe. kot ader, ader ler.kt xde..xde jer [mcm nelayan laa.. ke laut carik rezeki] kalau xde pun, skurang2nyer dpt mengeratkan ukhwah sesama rakan2. kat sini ader sape je la kan..kalau x kwn2..kdg2 time2 mcm neh ader meeting..ikutlahh.yg penting biasenyer time2 neh aku ader kt luar kwsn umah.haih..

2200 - 0000

Aku balik umah..persiapan tuk tido lak..nyembang2 dgn ahli umah, xpun trus jer nyembang2 cyber, tgk2 blog org ker, pe ker..len2..mmg dah kt umah saje lew..

0000 - >>>>

Tido..zzzzzz

*Mudah je kan hidup sehari2 aku kt sini selama seminggu dah aku berada kt jordan neh..xtau lah minggu neh lak cmne.. moga2 minggu neh lebih baik dari minggu sblm neh...i-allahh..

6 Orang Berani Mati:

Luth Textile said...

rilex jew eh?
meh blog..
amek soalan interbiew...

anap_ilmi said...

haha..itu ler pasalnyer..mcm releks sajer

Faizal@poyan said...

time bila hg baca buku... asyik p cari rezeki je waktu malam....

cuba hg berniaga mesti laku ahakz....

Ren said...

Part yang g mencari rezeki pada waktu malam tu yang tak tahan tuh...macam kesian je bunyiknya..

anap_ilmi said...

Poyan : kt kelas aku menumpukan sepenuh perhatian kt lecturer yg ajar aku tu..lg pun xkn nk tulih kot..bc2 buku nih..exam pun lmbt g..ahakz..

anap_ilmi said...

Encik Janggel : Nak wt cmne..mcm tu ler lebey kurang kehidupan kt sini..pusing2 itu sajer...haha..tp mlm neh dah stat masak kot..so, rezeki dah ader kt umah..xpyh lah kuar2 g..ahakz

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO