Monday, October 27, 2008

Semasa : Ingin Mencari Pembantu Rumah

Assalamualaikum;

Bagi meraikan pelanggan pertama aku yg berminat untuk mengiklankan perniagaan beliau kt blog aku neh, aku buatkan 1entry special untuk pelanggan aku neh untuk mencari sape2 yang inginkan pembantu rumah tangga anda.

Dalam kesibukan harian anda pasti akan 'tak menang tangan' untuk menguruskan rumah tangga anda. jadi solusi bagi masalah ini adalah, dengan memiliki pembantu rumah bagi membantu menguruskan rumah tangga ada. Click kt sini atau pun kt icon untuk mengetahui dengan lebih lanjut.

MAKLUMAT IKLAN
*Bagi siapa2 yg juga berminat untuk mengiklankan apa saja bentuk perniagaan, blog anda mahupun apa sahaja yg anda rasakan blog ini akan memberikan faedah kepada apa yg anda iklankan, sila hubungi saya.
*Maklumat iklan - 5cm x 3cm
*Jangka hayat iklan - Mengikut persetujuan yg dimeterai
*Bayaran akan dikenakan

INFO BLOG
*Pengunjung blog ini sudah mencapai 4000 pengunjung sejak Julai 2008
*Pengunjung blog ini boleh mencapai 30org sehari.
*Pengunjung blog ini terdiri dari pelajar dan juga pekerja
*Status pengunjung blog ini terdiri dari bujang dan juga yang sudah berkahwin.
*Blog ini dikunjungi oleh segenap lapisan masyarakat. Lelaki dan perempuan.

-Baru nak berjinak2 dengan iklan @blog.ahakz

3 Orang Berani Mati:

Luth Textile said...

carik income lebih ka?

hanis said...

mak tak mampu nyah... keje semua mak yang buat sndri.. huhu~

anap_ilmi said...

luth : xdelah..saje2 sajer...

Hanis : yeke..rajin hg ek..mesti tgn hang kasar..ahakz

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO