Saturday, October 25, 2008

Semasa : Harga Tiket Flight

Salam Alaykum;

Berikut merupakan harga tiket flight semasa yg di perolehi pada 23-10-2008 bersamaan dengan hari khamis, bagi laluan AMM-KUL-AMM [Amman-Kuala Lumpur-Amman] (Return). Harga kekal dari sekarang hingga bulan 3, 2009, JIKA TIADA SEBARANG KENAIKAN HARGA ATAUPUN SEBAGAINYA.. Maknenyer, sape2 agak2 mcm berhajat untuk balik bulan 1 lepas fasal awal neh, boleh lah buat perancangan awal untuk mengalakkan anda menjadi mangsa harga tiket yang mahal!

[ INFO CUTI FASAL bagi Universiti Al al-Bayt, Mafraq)]
Bermula dari 22 January 2009 - 15 February 2009

Rege tiket mengikut Flight:
Kuwait Airways (Transit Kuwait) : JD465
Gulf Air (Transit Bahrain) : JD485
Yamenia (Transit Sana'a) : JD520
Etihad (Transit Abu Dhabi) : JD550
Royal Jordanian (Transit Bangkok) : JD640
Qatar Airways : (Transit Doha) : JD650
Emirates (Transit Dubai) : JD750

PERHATIAN:
1. Harga boleh berubah2 mengikut keadaan semasa
2. Anda dinasihatkan untuk membuat tempahan dari sekarang
3. Ape2 pertanyaan leh tnyer saye. ahakz

6 Orang Berani Mati:

Anonymous said...

harap2 pasal tiket kalini xdela yg naik harge last2 minit..xdela yg xdpt seat last2 minit..jgn la menganiaye org..mmg la bile da jadi xbleh watpe.sbb bukan ko punye syarikat..tp kesianla kt org yg nk balik tu...aku penah kene da ngan ko ni..komen org berapi adeje yg puehati..tup2 kene balas balik... lepas ni cube sebaik upaya tuk yg terbaik for ur zabayin...ok??
insyaAllah kheir..

anap_ilmi said...

1st thing,mmg aku dah agak bnde2 mcm neh mmg akan ada.WALLAH.sbb aku mmg sedar kesilapan aku yg dulu.terima kasih dengan sokongan serta kritikan yg anda berikan..Minta maaf jika anda adalah mangsanya.i-allah akan d usahakan untuk lebeh baik.biase laa..d awal penglibatan neh.tak tau selok belok lagi.doakan aku lebeh berjaya ms akan dtg..sudah memadai..terima kasih sekali lagi..

::alifdalmim:: said...

walaupun aku jeles gak kengkadang dia setelkan tiket flight org but sometimes, aku kene gak support dia..what friends for right??...kps mangsa tuh, sabar la ea..dia nih baru je berjinak2 ngn ticketing egent nih..bnyk bnda dia tak tahu lagi (walau kengkadang buat2 tau)hehehe...so, hope bnda ni boleh bg more experience kt dia..kpd pemangsa plk..hahaha..take diz as lesson to u..kene pndai manage..bak kata auntie aku..len kali amik bussiness management mcm dia..hahaha.so, improve your skill and talent dlm pemasaran..and ada untung lebih, belanja aku tgk orchestra kt KLCC philharmonic theather hall yer..hehehe

anap_ilmi said...

tq adam support aku..terharu aku ader gak org kt blkg aku rupe2nyer..i-allah aku kan buat yg terbaik slps neh.tgk la nnt,kot nnt aku dah bukak travel nnt ker,bukan stakat g tgk philharmonic, nnt aku bg ler ko special price tuk ko nek flight MAS..sian lak aku tgk ko..haha

Faizal@poyan said...

hmmmm tak habis lagi ka bab flight ni cerita la bab lain pulak adui penat2

anap_ilmi said...

nnt laa..ini sekadar info tuk kwn2 jer sbnrnyer..aku pun ingt mcm nak balik laa..sbb mak aku operate bulan 2 nnt..risau lak rsnyer...RASA je lew..tp xtau g..

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO