Monday, November 2, 2009

Semasa : Welcome Winter!

Assalamualaikum;

Lama gila tak tulis apa-apa dalam blog ini. Alasan dia cukup mudah M.A.L.A.S. Tapi malam ini macam diberi satu kuasa untuk menggerakkan jari jemari ini untuk menaip sepatah dua kata bagi membuktikan bahawa blog ini belum lagi sampai ajalnya. Alhamdulillah ~ Walaupun esok aku ada 3exam bagi 1st exam yang telahpun berjalan sejak minggu lepas, tapi rasa macam nak menulis juga sebab sekarang ini masa rehat setelah tekak aku sampai kering ajar budak-budak ini. Wah-wah, macam power pulak rasanya. Sikit-sikit ada rasa macam Deko, Supi dan Dolah dulu. Kiki. Tapi mereka lagi power dari aku. Kalau tak, takkan boleh habis awal kan?

Eh, kejap ye, air yang aku jerang sebelum aku start menaip ni sudah masak pula. Sebentar ye.. (sekarang pukul 2253 - Ikut jam laptop aku ini)

Ok, siap! (sekarang pukul 2256 - Ikut jam leptop aku) cepat tak? aku buat air milo 3 in 1 yang aku sorokkan packet dia dari budak-budak rumah aku. kalau aku tak sorok, makanya, memang kenduri milo la rumah aku tiap-tiap hari. haha.

Sruuuppppp... Hirup sikit. Airnya panas lagi. Tunggu sejuk sikit..

Macam best pula lagu Fall for you - Secondhand Serenade ni. Teringat pulak kisah-kisah lama - Syahdunya. Kena pula sekarang ini tengah hujan renyai-renyai kat luar tu dengan suhu sekarang ini jatuh mendadak dengan cepatnya dari sebelum ni dalam 20c, tapi malam ni kalau ikut suhu kat leptop aku ni jugak, dalam 11c skrg ni. Power betul leptop aku ni kan, semua ada. haha

Apa aku nak tulis ni? tak ada kene mengena pun dengan winter!

Aku bersyukur ke hadrat Illahi kerana diberi sekali lagi peluang menikmati winter pada kali ini. Kalau ikut la kan, tahun ini da LEBIH dari 3x la aku menikmati winter ni. (Jumlah sebenar tidak dapat diberitahu sini atas sebab-sebab tertentu..hehe)

Teringtt pula masa 1st year aku menikmati winter ni, punya la excited. Yela, tak pernah-pernah rasa sejuk-sejuk macam ni kat Malaysia kan, ttb je bile bercakap, ada keluar asap dari mulut, pegang air sejuk gile sampai tangan jadi biru terutama bila buang air besar, bile nak c*b*k tu, pegang air je...BEKUUUUU! Pastu dengan tido berselimutkan 10kg lagi, dah la selimut 10kg, pastu pakai baju 2-3lapis. Huh, seronok sangat rasanya. Tahun ni, tengok budak-budak tahun 1, mcm samaa je perangai mcm aku tahun 1 dulu.. haizzz

(Lagu Fall for you - secondhand serenade still on playing) sehirup lagi milo.... kalini ada coklat today pulak ~ Ngeeeee :D

Tahun ini tahun last aku dapat rasa winter ni, so aku akan gunakan masa yang ada ni yang tak sampai 3bulan lagi ni untuk menikmati winter sepuas-puasnya agar aku tak menyesal nnt bile balik Msia nnt...

Dah lah kot, tu je aku nak cerita pasal winter..ttb xde mood n idea dah..babai ~

9 Orang Berani Mati:

Ahmad Fadli said...

org bilik sblh baca ni tau la pasni duk mana milo 2..haha..
jom kita pakat serbu curi milo anap..

Nasi Arab Trader said...

tp kan paklong, ade je org bilik sbelah yg dpt milo (3 in 1 ape ntah) anap td. anap seperti terpukau, x pyh mintak2 pn.. bruntung beno la budak yg dapat tu. hahahhaha!

ooo... baru taw... rupanya anap excited gak bila kuar asap kut mulut ni. kui3!

hIrOsHiNaRi said...

rase2 ni winter yang terakhir kan?hehe

.0hbintang!. said...

eh .. yg terakher ke ? bukan kate ritu nak stay luar malaysia ke nati ? kankan ? kiki

NeoBalanoCarpus said...

keluar asap ikut mulut memang best. tp org x sedar bila keluar asap ikut lain.sedar2 je bau..hehe..
winter is the best memory when u're oversea...

f a i r u z said...

aRAP2 Dah last la tu yer.....

aiSyaLiciOus said...

FALL FOR YOU?? lgu 2 mmg besh klu dlm ati ade bunga2 cinta n rindu...hahahah

cikANAP,cikANAP -_-"

anap_ilmi said...

Ahmad Fadli : Aishh..xbek la curi2..klu nak mintk jee...iAllah la dapat klu mood tgh bek..haha

Pak Din : Xde pun nak ucap2 terima kasih..ahakz

hIrOsHiNaRi : Yesss..COnfirm winter yg terakher..doakan aku wehhhh

anap_ilmi said...

.0hbintang!. : Tu cite lain laa.. tuk yg kali ni ni... ni la yg terakhir mintak2..doakan..

Pena Warisan : Summer pun best memory jugakk..kiki..every season is the best memories

f a i r u z : Yeee..confirm. iAllah..doakan..

aiSyaLiciOus : Aishhh..xdelah..teringat2 jee

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO