Saturday, October 24, 2009

Hiburan : Eftah Albak Tefrah - Nancy Ajram

Dulukan, ada ramai yang layan lagu arab dengan aku. Sekarang tidak lagi, semua sudah balik Malaysia tinggalkan aku di sini. Tapi insyaAllah aku akan menamatkan juga sesi pengajian aku pasa semester ini. Doakan aku ~

Bagi segmen hiburan untuk kali ini, aku nak mark kan di sini bahawa lagu hits arab aku sekarang ini adalah lagu bertajuk, Eftah Albak Tefrah nyanyian Nancy Ajram, seorang penyanyi wanita arab yang popular pada masa kini. Kalau di Malaysia ni, taraf dia ni sama mcm Siti Nurhaliza jugak la. So, boleh layan laa...



Aku ada bagi lagu ini pada Chiko, Dolly Diana, Duan dan Poyan. So far comment diorang... ON! Tak tahu la kalau orang lain dengarkan? Kalau ada siapa-siapa yang berminat, boleh la mintak mp3 lagu ni kat aku. Ok?

**Apek - Nawar**

Oh,btw aku dah berjaya catch-up balik semua entry2 aku yang aku rasa aku patut tulih kat sini.. Sampai takat sebelum ini je la.. So, dah kembali seperti biasa balik laa...

*Tiada Seterusnya

6 Orang Berani Mati:

zal said...

sama ngan siti nurhaliza??? tak lah.. dia ni lebih power... hahahaha

{ Bidadari Bulan } said...

**Apek - Nawar** = Anap

:)

.0hbintang!. said...

**Apek - Nawar** = Anap

awwwwwww :)

NeoBalanoCarpus said...

memang bombastik ke lagu tu?

Anonymous said...

anap! duan tu =apip ke? huhu..

anap_ilmi said...

haah..apip..haha...on?

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO