Saturday, October 3, 2009

MyWay : What's New?

Assalamualaikum;

Bersungguh2 neh aku nak catch up balik neh entry2 yg ptt aku hebohkan seluruh dunia untuk SIMPANAN AKU dlm blog aku neh. Yela, aku tulih neh mmg tuk simpanan aku pun.. Kalau ada sapa2 yang terbaca, tak ada masalahpun.. Kalau ada yang tak suke aku tulih2 dalam neh, poyo katanya tulih2 semua aktiviti aku, pastu heboh2kan kt seluruh penduduk alam apa yang aku buat, mcm aku bestttt je kan? ADA AKU KESAH? Aku penah bgtau pun, kenapa aku tulih blog... So, sila jauhkan dari blog ini!

Di sebbkan aku ada New Toy tu kann, so, dengan rasminya aku membuka (2) dua lagi cyber progrm yang boleh membuatkan manfaatkan masa2 terluang aku dengan aktiviti yang berfaedah, tak mcm org men facebook laaa.. opppsss..... Kalau aku yang main la kannn.... ahakz. Tapi aku xmen ponnnnn.

Aku baru bukak new link untuk....


DAN


Anda boleh dapatkan link terus untuk kedua-dua bende tu dekat headerlink kt bawah blog banner mcm pic yang kat bawah neh...

"Click pada gambar untuk pembesaran"

FLICKR - Dlm program (sbnrnyer aku mcm xpuas ati je dengan penggunaan perkataan program. Tapi wat masa neh aku rasa itu je yang ssuai) FLICKR neh, aku akan letakkan pic2 aku yang aku bajet rasa mcm sgt seni laa. Gambar diambil dengan menggunakan New Toy aku tu.. ahakz.. Aku mintak kalau mana otai2 flickr tu, mintak tlg ajarkan laa kan aku dlm seni2 fotografi neh bagi meningkatkan lagi potensi aku dalam bidang neh. Boleh kan?

Picasa Web Album
- Aku kumpulkan semua gambar2 aku dalam album2 yang tertentu. Mana negara2 yang aku dah lawati tu.. Sumer aku kumpulkan dalam tuu.. Setakat aku tulih neh, aku tak masukkan lagi Pic Bahrain dengan Thailand. So, boleh datang smula la nnt eh.. haha...

So, tu je la yang leh aku wat stakat neh, lagi sikit je neh nak habih entry2 aku neh, nnt dah abeh nnt, xhapdet da laaa.. sampai lebam.. huhu.. babai~

2 Orang Berani Mati:

hIrOsHiNaRi said...

ingt suh pose enam nt..ym status tu..hehe..
jom la upload la melalui henset ma..haha

anap_ilmi said...

kadang2 status itu tidak menggambarkan apa di dalam.. ahakz

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO