Sunday, November 29, 2009

Semasa : Eid-Adha

Assalamualaikum;

الله أكبر، الله أكبر، الله اكبر... ولله الحمد

Raya haji kali ini disifatkan paling meriah sepanjang aku berdiri di bumi Jordan ini. Tahniah pada semua yang terlibat secara yang langsung dan tidak langsung. Walaupun aku tidak melibatkan diri secara sepenuh masa dalam sambutan eid-adha kali ini, tapi aku tetap dapat merasakan kemeriahan hari raya pada tahun ini memandangkan ianya disambut secara gilang gemilang pada tahun ini.

"Kambing ini telah selamat dalam perut aku"

Program 2hari yang diaturkan, penuh dengan pelbagai aktiviti menyebabkan seluruh kaki tangan penduduk Mafraq ini tersangat-sangatlah busy. Kalau pun tak busy, pasti buat-buat busy jugak.

Tahniah pada seluruh kaki tangan yang terlibat menjayakan sambutan hari raya kali ini. Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya AidilAdha kepada semua yang menngunjugi blog ini. Kalau tak ada pun, ucapan pada diri saya sendiri dengan ucapan, Maaf Zahir dan Batin. Semoga pengorbanan anda kalian selama ini dibeli oleh Allah.. ALLAHUAKBAR!

Maaf kalau sepanjang program ini berlangsung aku ada terlajak kata, tersalah langkah. Mungkin terlalu mengikut perasaan... *Zaki-Pali-KL*

*Fast Hapdet - Ihsan internet rumah AO dan MUSLIM sebab internet kat rumah diorg neh lagu gile. Lagipun sebenarnya entry ini merupakan entry aku yang terakhir sebelum aku........

*Wsalam ~

*Tiada Seterusnya...

1 :Komen Berani Mati

.0hbintang!. said...

eid mubarak incek :)
laen kali tlg jgn wat suspen2 bole tak ?
ade y jadik geng incek kambeng itu kang ..
[ gugo jantong sy selepas mbace " sebelum .............. " ]
oh sunggoh !

ps : captcha kali ni "alatin" .. ahahahaha .. aladin versi adil kot ? ;)) ke nna ? ;))

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO