Monday, December 14, 2009

Semasa : Tolong Cover Aku!

Assalamualaikum;

Apa khabar anda semua? Saya harap anda semua sihat. Saya sihat saja di sini. Alhamdulillah. Nasib baik ada selang sehari sebelum peperiksaan yang seterusnya. Bolehlah saya update blog dari tak buat apa-apa. Sementara tunggu air naik ni. Haiz ~

Hurm, ada masalah besar yang menimpa saya sebenarnya ini. Tapi saya diamkan je. Sebab takut-takut nanti diketahui ramai pulak. Jadi saya minta kawan-kawan semua, tolong cover saya. Terutama dari pihak berkuasa negara ini. Bila saya tengok abang yang pakai baju warna biru tu je, jantung saya berdegup kencang. Nak lari, tapi macam tak terbawa pula badan ini. Memandangkan cuaca sekarang ini semakin sejuk, lagilah tak ada kekuatan untuk berlari seperti di musim panas. Hehe. Kalau nak lari pun, nak lari kemana je pun? Hurmm..

Ingat ye kawan-kawan, kalau la saya di tangkap nanti, tolong la ikat jamin saya ya. Saya berpegang pada Bai'ah rukun 13 yang telah kita janji bersama dengan air yasin. Saya tak akan mungkiri janji itu. Saya tidak kisah kalau orang nak cakap saya apa pun. Yang penting saya kena teruskan perjuangan saya ini, sampai ke akhirnya.....

*IKLAN : Tontonilah Telemovie Warkah Terakhir di sini. Aku bagi 5Stars untuk cerita ini!

Sebenarnya.........

Dragon Ball ada 7 biji kesemuanya! Huh, lawak lama. Aku tak boleh blah langsung dengan lawak ni lagi. So, wahai pelawak-pelawak sekelian jangan buat lawak macam ini lagi depan aku kalau tak nak kene backhand aku! -Emosi-

Sebenarnya.........

"dan sebenarnya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku"

Go Yuna..Go! Ko masuk Juara lagu kan? Do the best. Beat the rest. Huh, macam kata-kata semangat masa nak PMR, SPM... Tak boleh blah jugak

Oklah..Sebenarnya......

Aku sekarang ini adalah penduduk Jordan yang berstatus PATI. Visa pelajar aku dah TAMAT! Ingat lagi tak entry aku yang dulu seronok-seronok sebab berstatus PADI. Tahu tak ni, PATI tu apa, PADI tu apa? Rujuk balik ENTRY INI ye. Tak kuasa aku nak cerita balik.

So, aku minta kawan-kawan tolonglah (penggunaan TOLONG yang Ustad Adam sarankan - Baca SINI- ) cover aku kalau ada apa-apa masalah yang melanda aku kelak... Akanku habiskan perjuanagan aku sekarang ini, sehingga aku tamat belajar nanti pada akhir semester ini nanti..


"Lihat tarikh yang tercatat itu, Tarikh di keluarkan : 11-11-2008, Tarikh tamat : 11-11-2009"

Ok, aku agak pening 2-3hari ini disebabkan oleh peperiksaan yang bertubi-tubi dari pihak universiti. Setakat yang aku dah exam ni, ada 1paper yang aku rasa macam tak puas hati. Rabbi yassir umuri Ya Allah ~

14 Orang Berani Mati:

Anti-CM said...

cantekla nap
ade geng...aku igt xde gang dah
haha

anap_ilmi said...

hahaha...ramai je lagi mok sbnrnyerrr

khalida~ said...

aku ingat ko xriso nap...ahakss
aku nyer habes 5/11/09 ....lagi bez..

anap_ilmi said...

mauuuunyer xrisau...nak g mana2 pun rasa was2 jeee...tapi pegi jugakk..hehe..lepas je amman ~

hIrOsHiNaRi said...

teringat kenangan terindah..haha
jom amik darah bayar 20 jd..die suh wat situ la..haha..xkan ku lupa sampai mati..hahahahaha

Ren said...

salam,
selamat ber exam yer! semoga lulus dengan cemerlang!
Amin~

~ azzahRa ~ said...

hahaha....nak owgnye x?
idup agy nih..smpai bulan 1...kikiki

Ummu Umar said...

brp no polis jordan?nak tipon neh?hahahaha...

anap_ilmi said...

hIrOsHiNaRi : Yeah...tiap kali aku lalu je balai polis tu (time skrg neh) aku duk tingatttt je... haha

Janggel : Terima kasih....Ameeennnn

~ azzahRa ~ : anda punya itu tiada gambr org smart mcm saya..kih3

Ummu Umar : Uish..akak nih...haha.camne baby kak?

.0hbintang!. said...

uhuks ..
haahahahahahahahahahahahahahahah
PATI !!
tu ah suke gelakkn owg pati2 agi ..
kan da jadi geng mereka :p

Anonymous said...

lek r nap..hehehe semua dlm proses... masalah ny ngn org arab ni yg susah nak berurusan..hehehesory yer anap n khalidah..

Anonymous said...

ni budak baru pnye baru jer siap.. pnyer la lame aku tggu padahal tggl amik je muafaqoh tu...tu pun ader 3 org yg tercicir.. hmm klu ko nak tau citer sebenrny mmg sedih r.. tapi diamkan ajer..hehehe

Penggali Kubur Dayak said...

takpe nap,aku soh shapik tok dalik cover kan hang,tapi kene ade "pengeras" lah

anap_ilmi said...

.0hbintang!. : Huh...awk duk kt bkk tu ada visa sgt ke?lebih kurang jeeeee....

Anonymous : yeee...aku rileks sajo nim...xde nak mn pun g kann...stakat g amman tuu...boleh g nehhh

Penggali Kubur Dayak : tu la tuuu...pengeras2 neh yg payah neh mok..mana nak carik nyer..haiz

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO