Tuesday, December 22, 2009

MyWay : Aku Sangat Penasaran (2)

Assalamualaikum;

Rujuk entry aku sebelum ini. Pada kali ini sekali lagi aku dihantui dengan kunjungan pelawat blog aku ini yang menunjukkan mereka datang dari area-area yang sangat asing bagi blog aku ni seperti screen shot di bawah ye tuan-tuan..

"Klik untuk paparan lebih besar"

Actually, (hehe, ckp english..yelaaa..org dari America kannn) aku bukan la percaya sangat pun dengan widget location detector tu. Tapi kadang-kadang macam ada betulnya jugak. So, ini pun aku sekadar tak tahu nak update apa kan. Saje je la try nak tanye je sape. Ye la, pelawat blog aku ni bukan ramai sangat pun. So, kalau ada yang datang dari tempat-tempat asing selain dari Jordan dan Malaysia itu, memang sangat asing la bagi blog aku ini. Lagi pun sebab mengikut google analytic aku neh, habis semua entry-entry aku dari awal sampai la habis die baca.. Pelik...Rasa macam takut pun ada. Aku pulak duk check-check balik entry-entry aku sebelum-sebelum ini takut ada apa-apa pulak kan.. Dah la datang dari America.. Kot FBI pulak ke..Wohaaa ~

So, harapan aku agar kawan-kawan yang datang dari area sana-sana tu, boleh la lapor diri. Boleh kenal-kenal. Kalau sesat-sesat kat US nanti, leh la contact-contact kan? Haha

Terima kasih melawat blog ini ~

*Rasa macam banyak gile pakai perkataan berganda. Bangga cikgu Bahasa Melayu aku kalau dia baca entry aku ni ~
*Boringlah.. nak buat apa ye sekarang ini?


5 Orang Berani Mati:

.0hbintang!. said...

borink ? cakap dgn sy nak ?

anap_ilmi said...

hurm ~

zack said...

nak! nak! hak3

zal said...

kenkadang ada org malaysia yg company dia server kat US... (betulke mcm ni...) so tu lah ada mcm org US, tp mungkin org malaysia je.

Nini Hartini said...

best jugak ye boleh check sape yg view blog kite. buat bende ni kne bayar ke?

eiyra: jgn jeles tau aji ade secred admirer. hehe

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO