Tuesday, August 18, 2009

Info : AirAsia Will Fly To Middle East!

Assalamualaikum;

Wah3...balik2 exam terus hapdet neh! Ye laa.. mcm lamaa je aku xmenulis. Lama ke? xdelah. Sebenarnya since aku sibuk twittering dengan BOD AirAsia (AA) 2-3 hari neh. Natijahnya.. die suruh aku hantar CV aku kt die ON HIS PERSONAL EMAIL! U GOT THAT? Mcm...xcaya pun de. Tapi tak caya2 pun.. nak tgk bukti ke? Keh3. Aku cakap kt die, since AA nak fly ke MidEast neh, die xnak ke carik orang mcm aku neh? Orang melayu yang boleh bercakap, menulis dan membaca Arabic dengan baik (biasa la kan.. ayat2 nak carik keje neh kannn, kene la up sket kannn) pastu lepas 2-3 tweet je.. Die pun cakap.. Oklah, U leh hantar CV u. Nt i akan semak... Ini Email i ye... #####@airasia.com. ngeh2.. Tak tau nak cakap pe.. br suh hntr CV, dah srnk mcm dpt keje jee.. Aparaaa... Tp tak salah kan klu mencuba? Aku byangkan aku keje dgn AA kt area MidEast neh. Yey.. Best2! Aku ske. Sbb aku rs mcm besttt je la plak duk area2 MidEast neh dari duk Mesia, pijak setanah dengan orang tu... Bek aku lari jauh2. Tak de jumpe2 lagi... Tak nak jmpe aku sgt kan? Eh, apa aku cakap nehh... Astagfirullah... huhu

Berbalik pada topic asal kita, ye, AA akan terbang ke MidEast. Menjadikan AUH @ Abu Dhabi sebagai Hub airport die. Apa die? Abu Dhabi? Mcm pernah dtg je kt sana... Jugak mcm ada cinta yang tertinggal di Abu Dhabi. Eh, Apa neh? ANAPPP... STOP IT! Pening..br pas exam kannn.. ngeh2.. eh, AMM-AUH-KUL? ngeeee :D

Die (AA) akan memulakan penjualan tiket pada awal bulan depan dan di jangkakan akan membuat penerbangan pertama pada akhir November. Sekarang ini AA still under progress nak wat MOU dgn syarikat2 penerbangan sambungan dari AUH ke Jeddah/Madinah, Mesir, Iran dan of coz.. JORDAN. Tq AA sbb pilih JORDAN sbg destinasi anda. I LOVE AA. Maka terbeliak la mata Syarikat Penerbangan Subsidi Kerajaan Malaysia bile taw AA nak fly ke JORDAN. Yang die tu, duk cut-route je xabeh2. Dah la Cut-route, pastu cut-cost pe sumer.. Ntah apa yang tinggal tuk status penerbangan 5bintang pun aku tak taw laa.. bek Skytrax buat penilaian balik taraf bintang syarikat penerbangan itu dan berikanlah bintang sewajarnyer.. huhu

Kalau tak caya la kann anda boleh tgk sniri iklan diorang neh kt web diorg nehh...

Anda jugak boleh check twitter diorg tuk dptkan fast hapdet berkenaan dgn diorg2 neh.. melalui twitter aku... kiki...

Maka, sape yang habis fasal awal n seterusnya nnt, boleh la mendapatkan tiket penerbangan dengan harga murah.. boleh la balik mesia tiap hujung minggu klu boring2 tuu... kan3.. huhu..

AKAN TETAPI.. bende murah kan, kadang2 tak begitu indah. Anda jgn lupe, AA ni adalah Syarikat Penerbangan TAMBANG MURAH. So, bile TAMBANG MURAH tu kan... Mmg sumer akan mcm murah je la kann.. Harga yg kita dpt tu nnt mesti tak termasuk Harga makanna dan minuman dalam flight, bayaran tuk bagasi, alatan keselesaan (selimut n bantal) mcm pegi London tuu... tp xpela kann..asal smpai...dah laa..babai..

*Cuti musim panas bermulaaa....nak buat apa eh? boringnyer... Ish, nak pose... Salam Ramadhannn

*Seterusnya Tiada

5 Orang Berani Mati:

arulz said...

alaaa...dh nk abih baru nk buat. tp xper la..leh la ulang alik joden klo boring2..hahaha

klo nk tmbh asistant ke, aku ok jer :P wakaakakka

anap_ilmi said...

aik...erm..khas tuk yg khirij je ye...adik2 skolah sila teruskan pengajian anda :p

.0hbintang!. said...

cintaku tertinggal di Abu Dhabi..hukhuk
oh umarku :)
kalaw dapat keje ini,does it mean ur going to ad?
n live there?

Anonymous said...

flite KL-ABU DHABI dh d buka utk booking...tp xde p jordan pun :(

bese harge tiket dr jordan to abu dhabi brape JD ek? tau x?

zal said...

if only dia jadikan doha as the hub... heaven on earth... :-) hahahaah

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO