Tuesday, August 25, 2009

MyWay : Selamat Jubli Perak

Assalamualaikum;

26 Ogos 2008 - Maka genap lah umo aku 25thn. Selamat Jubli Perak utk aku! Alhamdulillah segala nikmat, semoga redha Allah sentiasa bersamaku, sepanjang hidupku.

Tahun ini seriously aku mcm tak alert sgt besday aku. Taw2 je.. eh, nak besday da laa.. Hurm.. Sebab ada yang lebih penting skrg ni kan, iaitu jaga mak aku...

Jaga mak aku? Aku kt mana skrg neh?

Sekarang ini aku kat...


Lebih tepat lagi di..

Sempena bulan2 kemerdekaan ni kan, kene la meriahkan blog dengan bendera2. Aku kan lahir dalam bulan merdeka.. (Aish..kenapa tulisan aku warna oren dan bold neh?)

Apa2pun, tahun neh aku mcm tak harapkan apa2 sgt la dari sape2 pun mcm thn2 lepas. Seriously sgt xde rasa apa2 besday thn ini. Xtaw la kenapa. Cuma sekadar rasa peralihan angka je, dari 24 ke 25. Wuteva! Tp pe pun, aku dapat hadiah paling best la tahun ni.. Tiket Perbangan ke Bangkok! Korg ada ke? Kiki... Aishh, xbek riak. Astagfirullah.. Sumer rezki dari Allah, Alhamdulillah... Nnt2 je la cerita. Tunggu yer.. :p

So, Memandangkan aku kat Mesia skrg neh, kalau aku rajen, aku hapdet la.. Klu mcm malas jee.. Maka jadi gajah putih la akan blog ini...Babai ~

Salam Ramadhan - Selamat Jubli Perak - Selamat Hari Merdeka

*Tiada Seterusnya

16 Orang Berani Mati:

.0hbintang!. said...

nak komen dulu!!
nak komen duluuuu!!!
td xdpt call n wish on time :(
xdpt jadik owg first wish :((

anywho!
ape neh tade rase pape neh!!
huh[-( sukesukelaa
da matang sikettttt :p

mai bangkok t adiah best!!*hopefully*
cepatla dtg cepatlaaaa
kiki

happy bday pacek!!
hope u got the great one!!:)
[ca]ai[cd]

wah pakai kod!!kiki

anap_ilmi said...

huh..sibuk2...penuh tmpt komen nehh..huhu

arulz said...

hepi besday....ko tua lg dr aku upenyer..ekeekeke

anap_ilmi said...

tua daa..tp nmpk muda kan?kan?kan?ahakz...

.0hbintang!. said...

ala owg nak jadik y first jugak :(

:DD

Ahmad Fadli said...

selamat hari ulangtahun keputeraan yg ke - seperti tertera di atas..
semoga cepat kawin!

farish izaryl @izreez said...

wahh anap da blk msia ke slmt bpose hehe hepi bday too

anap_ilmi said...

Ahmad : Hehe..tq2

farish sinclair : Over nama...btw,tq..

Ummu Umar said...

amboi2..x sabar nmpak nk ke bgkok?:P
anyway slmt slmt dan slmt dr kami sekeluarga...ingatlah 5 perkara sblm dtgnya 5 perkara...

Belog Cik Peanut said...

selamat ulang tahun ke 25 incik anap...
wah..dah 25 tahun dah...
peanut ase tu lah aras matured seseorang lelaki..heheheh

anap_ilmi said...

Ummu Umar : Ngeeeee....saje nak jalan2 g bangkok.kui2...ok..terima kasih kak zarah.de rezki jmpe lagi yehh... gimme five umar!

Cik Peanut : ye..saya seorg yg matured...tp depend on c2ation la... klu sy berada dengan org dewasa, sy jd la dewasa.. klu dgn dak2, sy rasa saya lagi mcm dak2 dr mereka..ahakz..

aiSyaLiciOus said...

Ooooo,, dah belated la Mr.Anap...nmpak sgt lame sya dah x blog hopping nie..huhu...bz wey..hik3..

Neway, sya nak ucap kan HAPPY BELATED BIRTHDAY to u MR.ANAP...hope ur wish come true..n sya doakan ur mom sihat walafiat...amin...

Eh,, dah kat Msia ker?? kat N9 plak 2...which part of N9?? hik3....

orang kaya baru said...

oooo..patutla nak bagi ke'rich'an cepat2..nak g bangkok rupo eh..macam2 kau skang kan
hahaha....

anap_ilmi said...

$%^&*( la kau neh!

curious said...

nk wish jugakss ...hppy belated bsday !!

anap_ilmi said...

ya...yaa...maseh..masehh

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO