Thursday, August 13, 2009

Semasa : Teman Peperiksaan

Assalamualaikum;

Dengan ini saya ingin mengucapkan Selamat Menempuh Peperiksaan Akhir Semester kepada semua kawan-kawan seperjuangan saya di sini. Tak lupa juga kepada diri saya sendiri. Semoga dipermudahkan segala urusan dan mendapat keputusan yang cemerlang bagi semester kali ini. Tak ketinggalan, semoga ilmu yang kita perolehi pada hari ini akan menjadi bekalan untuk kita pada esok hari.

"Sahaja Aku Periksa Pada Akhir Semester Ini Kerana Allah Ta'ala"

Bersama-sama dengan ini aku nak bekalkan korang teman sepanjang peperiksaan ini


Dua buah lagu lama yang smpai harini lagi aku still dengar. Kalau tak percaya korang tanye la roomate aku. Encik Abu. Ahakz...

ILMU - HIJJAZ



Lagu ini pulak, aku rasa lagu paling lama pernah aku dengar secara berterusan. Iaitu selama dua bulan setengah aku duk ulang2 lagu ni je. Diperkenalkan oleh x-Roomate aku aku, Encik Decco.

MIMPI YANG INDAH - MESTICA



Semoga kita sama-sama berjaya dalam peperiksaan kali ini. Bagi yang balik Malaysia lepas peperiksaan itu, Jangan asik nak ingat balik je. Tumpukan dulu peperiksaan. Kemudian pas abeh exam, br la kemas2 barang tuk balik Mesia ye.. Klu tidak.. ada yang tak leh jawab exam nnt kang... haha..mcm best je nasihat2 org...

Maafkan segala salah silap. Doakan kejayaan Kami ~

19 Orang Berani Mati:

~ azzahRa ~ said...

sukeeee..
due2 lagu tu...
sumber inspirasiii.cewaah !

Anonymous said...

ni satu lg lagu evergreen:

shoutul amal - janji tuhan pasti berlaku

silalah dgr ..

anap_ilmi said...

azzahra : sila jauhkan diri anda dengan entry ini. ini utk bdk2 skolah jeee

anon : oh eh?ok..tq 4 sharing

farish izaryl @izreez said...

gud luck anapp

arulz said...

good luck....khirij oh khirij..hehehe

anap_ilmi said...

haha...aminnnnn

.0hbintang!. said...

ade satu g lagu awk lupe..
tp itu khas utk awkla kan..
lagu kaen pelakat :-"
kiki

anap_ilmi said...

aik..lagu saya ke? no no noo.. sape yg siap donlod2?

.0hbintang!. said...

alahh
donlod tuh sbb mak:>
n cz it reminds me to sumone..
first tym i met dat sumone,he wore kaen pelekat taww :p

anap_ilmi said...

ishhh....shhhyytttttt! :"> org dgr

.0hbintang!. said...

olow2 tapetape..
owg laen tataw that sumone yg sy jupe first tym pakai kaen plekat itu awk..
dun worylah.
haha :))

anap_ilmi said...

ya allhh budak iniii....huh

Anonymous said...

aaaa.... korang dua org ni sweet sgt .... =)

anap_ilmi said...

sy sweet laa..die itu comot

.0hbintang!. said...

ehehh
:-j *blushin*
kiki

mekaseh ea anonymous
incek awk..
y comot itu awk bukan owg!>:p

Keri AlHaj said...

all d best anap... moga semua yg terbaik untuk anap... selamat menjawab.

baca buku tu. jgn dok dengar lagu jeee...

anap_ilmi said...

tq encik chimera..ingt g kt sy upe nyer..lama xdtg.hehe...tq again

Precious said...

Masih peksa ker? Selamat yer!! Semoga balik Mesia ngan senyuman kemenangan! yes anak Malaysia.

anap_ilmi said...

haah..okies..tQ..muahh..ahakz

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO