Saturday, August 8, 2009

Semasa : 3 Profiles Updated!!!

Assalamualaikum;

Agak lama ye saya mendiamkan dari dari alam maya ini. Tapi sebenarnya ada je. Cuma tak tertype je kat sini. Maklumla sibuk dengan aktiviti seharian bernama PELAJAR (alasan biasa). Dengan assignment lagi, peperiksaan yang tertubi2, siap ada yang kene ulang lagi sebab dapat markah sikit (padan muka aku, sapa suh tak baca buku. Malam nak exam itu, aku sgt malas nak baca buku. Baru baca semuka surat, rehat 5-10mint. On the way nak ke dewan peperiksaan br tehegeh2 nak baca. Amek kau!!!) Pastu dengan aktiviti2 harian lagi. Sibuknyer laa.. Rasa mcm PM pun de. Haha.. Makanya, tak dapat la aku nak update blog aku neh WALAUPUNN banyak gile bende yang aku nak cerita kat peminat2 blog aku neh semua yaa.. Mintak maaf kepada semua peminat2.. LOL!

Tapikan, sebenarnya laaa kannn, disamping kesibukan aku dlm aktiviti2 harian aku, ttb mcm sempat jgk lak aku godek2 profile2 berdaftar aku kat prog2 web yang lain. Macam biasa lah kan, lagi2 nak exam ni, ptt baca la buku kan? Buku de je depan mata, TAPI tgn pegang mouse.. Siapa nak jawab itu? Adoiii... Permudahkanlah aku dlm peperiksaan ini...

Apa Profile yg aku dah Hapdet tu?


1. Tgk dekat taskbar kt atas tu.. Yang ada tulih, HOME - ABOUT ME - MyTWITTER - MyYOUTUBE .. haaa itu la yg aku dah hapdet. Aku dah tukarkan dari MyAWARD kepada yg itu2 laa.. utk nak tgk award aku utk blog ini, boleh click sniri kt label award kt bahagian label. Ok, tu 1.


2. Apa itu Twitter?
Twitter itu aku gunakan utk fast n short hapdet aku. Kalau mcm aku xsempat sgt lah kononnyer nak hapdet blog aku neh kannn.. Aku tulih kt situ je.. Aku jugak gunakan twitter ini untuk mengetahui fast hapdet org2 yang aku dah add. Contohnya Datuk Sri Najib, Datuk Sri Anwar Ibrahim, Sheikh Rashid al-Maktum dan ramai lagi lah, tokoh2 yang aku minat, aku dah add. So, senang kalau aku nak taw pe yg diorg tengah buat WALAUPUN aku yakin, bukan diorg yang hapdet sebenarnya, tapi ATLEAST, boleh taw la jugak perkembangan mereka. Korang pun leh sign up tuk twitter itu, pastu add aku dan korg leh jadikan sebagai hapdet korg kalau ada apa2 pengumuman ke, pe ke.. Widget die ada je kt tepi blog neh.. Boleh usha kt situ je kalau de pe2 hapdet tanpa perlu ke twitter profile aku... Aku tulih situ je.. korang bukak blog neh, tgk tepi tuu... Mudah, Cepat n Ringkas! Korg boleh tgk sniri la cmne. Aku nak terang pun xreti sgt cmne..

3. MyYOUTUBE
Itu adalah link aku ke Channel Youtube aku. Kadang2 ada je aku upload video tanpa aku hapdet kt blog neh. Sbb aku xmmpu nak menaip. Aku hapload je la video. Biar video itu sendiri yang bercerita. Malas aku nak menaip2.

So, itu je lah yg sempat aku bgtaw kt korg aktiviti terbaru aku skrg ini. Minggu depan dah study week. Pastu, Next wik dah finall.. wawawa... Doakan yang terbaik! Terima Kasih ~

16 Orang Berani Mati:

Faizal@poyan said...

salam anap..
hg jgn dok wat perangai lama pemalas... tentang update tu bila hg nak tolong update blog aku huhuhu

anap_ilmi said...

ha?update blog kau?apa kene mengena aku dgn blog kau?haha...

curious said...

slm tuan umah ...

sy sekali-sekale dtg gak jenguk2 blog nih ... syok gak utk dibace time2 bila mana sepatutnye sy study.... huhu ...

cuma i've been wondering, encik ni bljr jurusan ape kt jordan tu ek ... sy cuba cari2 dlm bog ni, tp, tak ketemu jawapannya ...

tq...

anap_ilmi said...

Salam kembali,

Terima kasih kerana sudi melawat blog ini sehinggakan mengganggu masa stdy anda.

Saya ambil jurusan Ijazah Sarjana Muda Pengajian Fiqh dan Undang-Undang (Usul Fiqh) sekarang ini tahun akhir..

curious said...

ooo....

anap_ilmi said...

laa..oo je?

.0hbintang!. said...

p q r s t u ....
kiki

anap_ilmi said...

kelakar ke?

.0hbintang!. said...

klaka.
:DD

.0hbintang!. said...

dah
i get the point.
tayah sarcastic sgt.
tendang pwot kang

anap_ilmi said...

adoi..sakeeettttt!

.0hbintang!. said...

owg lom tendang g laa..
da rase ek?
haha bagus!! :-bd
>:D<

curious said...

ooo.... heheh ... xde,ingtkan bdk medic .... harhar ...

anap_ilmi said...

ehh..xdelah..anda neh idak2 jeee

curious said...

ahaha .. itu la psl... camne boleh silap teka neh .....

anyway.... gd luck exam... semuge cemerlang, gemilang, terbilang...

anap_ilmi said...

okies...tQ. sila cuba lagi pada masa hadapan k?kui2

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO