Saturday, July 18, 2009

Semasa : Pesanan Dari Apek

Assalamualaikum;

Semalam, berakhirlah jejak langkah Khairul Izwan a.k.a Apek di bumi Jordan ini, setelah menamatkan pengajian beliau dengan jayanya. Maka, tibalah masanya untuk apek pulang ke Malaysia, berkhidmat untuk masa depan anak bangsa Malaysia pula...

Kepulangan beliau yang amat dirasai oleh kami semua. terasa sepi sebentar dubat ini tanpa jeritan beliau. haha. apa2 pun kami di sini mesti teruskan perjuangan kami agar kami berjaya juga seperti apek. kenangan bersamamu di sini tak akan kami lupakan... (mcm laaa.. xjmpe kt mesia nnt..huh!)

berikut adalah sedikit pesanan dari apek untuk tatapan semua..



Ketahuilah apek bahawa aku sgt sygkan kau..haha. syg..syg jugakk, jgn lupa pulangkan bag aku..hantar kt rumah aku!!!! kiki

2 Orang Berani Mati:

mUneer said...

ni member paling gerek pernah aku jumpa
semoga salamat selalu pek

Pali said...

askum

pek,jom cs! ehehe..
lame tak jamming,ko men tabla power doh..terkilan gua..

aky syg ko pek,rindu ngn ko!!
kenangan kita jgn lupa beb,kawan2!

best ade kawan cam ko..3 thn gua kenal ko..

nanti bagi la no tepon ko kat aku,mane tau aku gi negeri sembilan nanti..hehe

kawan2 yg len,doakan aku cepat habis..

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO