Wednesday, July 22, 2009

Semasa : Dari Faizal Untuk Semua

Assalamualaikum;

Untuk kesekian kalinya dan untuk sesi terakhir drama hebat utk tahun ini melabuhkan tirainya pada kepulangan 5orang sahabat aku. Sama2 dtg, sama2 belajar tapi tak sama habis sebab lain2 kelas. Haha...Semua selamat berlepas untuk pulang ke tanah air, Malaysia. Mereka yang terdiri dari Saudara Faizal Ramli serta Isteri dan Akak Ipar beliau, Saudari Fathimah dan Saudari Khaulah. Memandangkan untuk kesekian kalinya aku berulang alik ke airport untuk mengiringi pemergian kawan2 aku pulang ke Malaysia, makanya, sudah kering air mata ku ini untuk dialirkan bagi menangisi pemergian mereka. Hanya gelak tawa, gurau senda sahaja yang kedengaran memecah suasana airport menggunakan bahasa melayu! haha.. (maksud die, kt airport tu kan sumer org ckp arab.. ttb kitorg je ckp melayu.. so, arab2 neh mcm pelik la kan.. pandang2.. haha) ((Kene terjemahan ke?))

Tapi sebenarnya tidaklah seperti yang digambarkan bagi pihak sebelah perempuan. Sayup2 kedengaran tangisan anak2 kecil. Teresak2, menarik hingus. Sok sekkkk...Sok sek! Tersedu2 menangis tatkala pelukan selamat tinggal erat dijalinkan (mcm kurang kene je perkataan dijalinkan). Ternyata jiwa halus lagi murni itu luntur dek perpisahan ini. Dalam ramai2 episod drama kali ini, pemenang bagi tangisan terbaik jatuh kepada..........(Bukak sampul surat) Cik Dayah.. Clap3x... Ngeeeeee....... Ucapan beliau : Aku tak nangis langsung sebelum2 ini.. sbb tu la aku nangis teruk gile tadii...

Wut Eva la Dayah ooiiii (Eh, mcm makcik2 plak...) yang penting. Kita abeskan blaja cepat2, nnt leh balik cepat. Leh g pasar ramadhan sama2. Pegi pasar ramadhan sama2? Jeng..jeng..jeng! FULL STOP! NO COMMENT!

So,ini antara amanat2 terakhir beliau untuk semua...



Sebabkan ini entry yg terakhir untuk orang2 yang balik mesia neh kan... aku nak bg korang 1 lagu la... tingat aku kt bori suke nyanyi lagu ni.. Bori...aku rindu kt kau!

Renungan Terakhir - NORA


2 Orang Berani Mati:

:: Alif :: Dal :: Mim :: said...

Edisi Dari Faizal Utk Semua da kluar da...bila lagi Dari Anap Utk Semua??

;p

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

ha... cepatla hbs blaja

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO