Monday, July 6, 2009

Hiburan : Suara (Ku Berharap)

Assalamualaikum;

Lagu ni aku tujukan khas utk kwn aku yg dah lama aku xdgr cite psl die. harini hari lahir die. smg die sihat hendaknya. aku xtaw da nak contact die cmne sbb aku dah hilangkan sumer sumber2 yg leh aku berhubung dgn die. jadi KALAU la die terbaca entry ini. aku cuma nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR..

Bagi kawan2 yg bakal dan telah meninggalkan aku sorg2 kt sini nnt. lagu neh pun aku tujukan tuk korg jugak. korg jgn lupe aku kt sini taw.. Hati Ini Sayu Mode ~

Actually ini lagu hits aku setakat neh la.. kat nak 300x duk play. haha.. aku mmg gitu. kalau de lagu best tu.. dengar smpai muntah. paling lama aku penah dengar 1lagu tuu.. 2bulan stengah.. lagu yang sama jee.. ahakz... Tq to Cik Chiko sbb die yg bg aku lagu neh sbnrnye.. Tak tau la kan lagu neh lagu lama ke lagu baru. So, enjoy saje!



terdapat jugak versi imeem..


Suara (Ku Berharap) - Hijau Daun

*seterusnya tuk lirik die..


Di sini aku masih sendiri
Merenungi hari-hari sepi
Aku tanpamu
Masih tanpamu

Bila esok hari datang lagi
Ku coba untuk hadapi semua ini
Meski tanpamu meski tanpamu

Bila aku dapat bintang yang berpijar
Mentari yang tenang bersamaku di sini
Ku dapat tertawa menangis merenung
Di tempat ini aku bertahan


Suara dengarkanlah aku
Apa kabarnya pujaan hatiku
Aku di sini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya

Suara dengarkanlah aku
Apakah aku slalu dihatinya
Aku di sini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya

Kalau ku masih tetap di sini
Ku lewati semua yang terjadi
Aku menunggumu Aku menunggu

Suara dengarkanlah aku
Apa kabarnya pujaan hatiku
Aku di sini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya

Suara dengarkanlah aku
Apakah aku ada dihatinya
Aku di sini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya


Suara dengarkanlah aku

8 Orang Berani Mati:

farish izaryl @izreez said...

cm besh lgu ni hehhee

Faizal@poyan said...

salam anap..
aku paham perasaan hg.. jgn risau aku tetap menjadi sahabat hg

hIrOsHiNaRi said...

la hai..siannye dgr rintihan ni..jgn isau ye..nt balik ye..tp nk balik bulan lapan ni watpe..duk situ tu ha..tggu abis beljr tu..hehe

::alifdalmim:: said...

layan gak lagu ni..

naseb bek ko bg aku lagu masa befday aku aritu..kalo tak..tak mo kawan..hahaha

nenananie™ said...

hik3...mmg besh..that y b4 nih pon penah wt status kt ym tjok lagu nih..tp,cube dgr version "Luna Maya Ft.Hijau daun"..nna ske!!ala2,nna y nyayi..hahha!!

~ azzahRa ~ said...

~ sekali berkawan kita still kawan selamanya ~
dun worry ..just stdy hard n smart..semoga kejayaan milik seMua..

yash khudori said...

waa..best bangat lagu nieh.mcm suara aku plak.hahaha~xpe nap,aku kn aku tp ko ttp the lagend.84.hahaha~

anap_ilmi said...

ya..lagu ini mmg layan pun... aku mn dengar lagu2 yg xbes..haha...

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO