Monday, July 13, 2009

Peraduan : Get To Know Your World

Assalamualaikum;

Setelah beberapa kali cubaan aku utk memenangi peraduan yang dianjurkan oleh Syarikat Penerbangan Royal Jordanian ini tidak berjaya. Aku semakin bengang. Memula ingat mcm nak makan sniri je kalau aku menang kan.. kire leh blagak la klu aku menang peraduan ini. tgk2 niat itu mungkin salah yang menyebabkan aku tak menang2 sampai ke hari ini. akan tetapi aku masih mengharapkan sinar pada pusingan-pusingan pada akan datang.

Rentetan daripada itu, aku nak bgtaw kt korg yg Royal Jordanian ada menganjurkan satu peraduan yang berbunyi "Get To Know Your World". Peraduan ini akan berjalan sepanjang minggu bermula dari hari selasa setiap minggu.

Permainan peraduan ini cukup mudah, anda perlu meneka gambar yang disiarkan dengan tepat dan menjawab 4 soklan kuiz yang mudah. kemudian, pemenang akan di umumkan pada hari Isnin minggu berikutnya. Lepas tu Selasa depan die tu pulak.. soklan baru lagii..

Apa yang anda perlu lakukan sekarang ini, log on to Royal Jordanian Website di : www.rj.com dan click kt Competition Join Now. Kat situ bermula la pengembaraan anda sebagai peserta kuiz ini.

jika anda berjaya, anda akan memenangi DUA tiket penerbangan percuma ke tmpat yang kita teka gambar itu. seronok dan mudah je kan?

tujuan aku bgtaw korang semua ni adalah untuk membetulkan niat aku sebenarnya. Hadis nabi : "Siapa yang memudahkan jalan orang lain, Allah akan memudahkan jalannya ke Syurga". [Ada kene mengena ke dlm peraduan ini?] tp apa yang aku harapkan, lepas aku bgtaw korang neh, iAllah aku di permudahkan untuk memenangi peraduan ini walawpun saingan semakin ramai kalau korang pun turut serta dalam peraduan ini. tapi....tak apa lah...saingan sihat. hehe.. selamat mencuba...

*Tak silap aku peraduan ini terbuka utk yang berada kt Jordan ni je sbb hadiah tiket percuma itu berlepas dari Amman. Kalau yang mcm dari Malaysia join peraduan ini.. kalau la korang menang, korang kene la dtg Jordan dulu, pastu baru lah boleh guna tiket menang ituu.. So, better korang tak payah join la sebab menyebabkan peluang aku tuk menang nnt semakin sengit..

*Tiada seterusnya jugak..kiki

5 Orang Berani Mati:

Anonymous said...

pemenang dia kira camne? kalo sume org jawab btol camne...best gak praduan ni...kalo mnang blh ajak mmber p skali...huhu

anap_ilmi said...

pemenang die dikira mcm cabutan bertuah..dpt..dpt la...xdpt..xdpt laa... tu la hangen tuuu...

Anonymous said...

aku rasa lebih baik mu iklan kat orang mesia..kalo menang,.tiket bagi ke mu lah..hahahhahihihuhu..dhubat strength

hIrOsHiNaRi said...

yes yes aku dapat..nt aku bg kat ko tiket tu ye..

::alifdalmim:: said...

mcm contest MAS pernah buat dlu..

[kantoi aku penah join..dan tak menang..sbb susah sgt..]

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO