Tuesday, January 27, 2009

MyWay : JetLag

Assalamualaikum,

Smpai skrg neh xleh nak ssuaikan diri dgn keadaan tmpt aku skrg neh. Kat sini, siang aku tido, mlm aku jaga..aduihhh

Namanya JetLag. JetLag neh adalah keadaan yg kita tak biasa sgt akibat dek travel dgn flight. Kita tak biasa lg dgn keadaan masa terutamanya. Aku dah travel around 8000km merentasi 6garisan masa. skrg neh aku kt GMT +0800...Mn ek? kiki

Nnt aku hapdet g.. Very Sleepy rite now even br bgn td...skrg kul 230ptg.. tmpt asal aku, kul 830pg..biasenyer aku xsedar g.. melainkan kalau g kelas...cuti? mcm xpenah je nmpk matahari pagi...kiki

6 Orang Berani Mati:

::alifdalmim:: said...

ikot sgt perasaan..tu la psl..

Anonymous said...

GMT +0800 bkn kat Malaysia ker? Selamat pulang ke tanah air. Hahaha

.0hbintang!. said...

sat sat

ape ape??

tmpt asal anda??

ee tgk tgk

xseda diri la tu

awk tu asal msia k pacek

ee tamalu >_<

td0 jek taw!!

mane tak gem0k!;p

sleeping beauty~

hehe

n0 0ffence yeh ^_^

cleo said...

hahaha..sgt setuju dgn Ohbintang..ape??tempat asal anda??bkn ke tmpt asal anda di Malaysia kew??
ambui..ambui dia..hahaha

anap_ilmi said...

ADAM : mn de ikut perasaan laaa

EMIRATEZ : ye ke?hehe..tq ats ucapan anda wlwpun sy xckp tu btul..kah3

Bintang : huh..SEBOK!

CLEO : hehe..alahhh..maksud die..dari mn sy dtg laaa..adoiiii

.0hbintang!. said...

sy mcm xpuas ati neh.

nape name y laen ur0p besa jek sume

name sy b jek besa?

da la tuh

tade 0h.

huh!

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO