Wednesday, February 4, 2009

MyWay : On Vacation

Assalamualaikum;

Sorry sesgt xdpt nak hapdet dgn aktiv sbb skrg neh aku on vacation lah. xleh nak ngadap sgt pc. aku akan kembali ke tanah perantauan aku on 16feb dan i-allah smpi sane pd 17feb dlm kul330pg. huh, tabah! ada lebey kurang 11 hari je lagi neh dari skrg. adoi...sgt tabah untuk kembali...pe2pun, tq tuk keep visiting my page. nnt aku akan ceritakan ape yg berlaku sbnrnyer. k?

PEACE! :)>-

4 Orang Berani Mati:

Faizal@poyan said...

salam anap..

sori la aku tak dpt turun jumpa hg...
nanti bila hg balik lain kali kita jumpa ya...

tak apakan walaupun tak berjumpa tapi dekat di hati ahakzsssss..lagipunkan kita dah 3G kanka

:: Alif :: Dal :: Mim :: said...

alah..ikot sgt perasaan mmg ler mcm tuh nap ooiii..

;p [kikikiki]

.0hbintang!. said...

awk xdtg..

isk isk

sadis );

caramel sedap~

awk rugi~

lalala :-"

;p

ateh... said...

org nak balik malay..dio lak nak balik cni.hahahahahha

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO