Monday, February 23, 2009

Semasa : MyWay [v.2.2]

Assalamualaikum;

Setelah byk aduan diterima dari pelwat2 sumer yang mengatakan blog saya neh tak leh diview..so,saya pun terpaksa lah untuk menukar template neh untuk kali ke-2 bg membolehkan sumer view blog sy neh. :p

Sehubungan dgn itu, saya menamakan blgo saya ini MyWay v.2.2 sbb ini version yg ke 2.2 setelah sy mengupgrade dari v2 dan v2.1

Oleh yang demikian, saya amat berharap, agar pihak tuan bergembira dengan pembaharuan saya ini dan sekaligus memeriahkan lagi dunia blog ini. Segala lawatan anda saya dahulukan dengan ucapan terima kasih.

12 Orang Berani Mati:

Faizal@poyan said...

salam..

emmm asyik aku je yg melawat blog hg, hg tak melawat pun blog aku

farish izaryl @izreez said...

yeaa..dh leh bkk ur page..cayalah anap

Keri AlHaj said...

hah... dah bolh bukak pun... secara jujurnya, yg baru ni nampak lagi kemas dari yg lama...

Ren said...

salam...lama sungguh tak jengah....

anap_ilmi said...

POYAN : alaaaa..aku lawat je..cuma tak tinggl komen je...hikhik

RIZZ : Yes.. ur wish is my comand

Chimera : lor..abg pun same ke xleh bukak?xcakappp..hehe

EJ : ye laa....org sibuk kannn..nk wat cne..huk3

hanis said...

welcome back

Takaful Team said...

Ape yg xleh bukak ek? Ok jer template yg lame tu..

anap_ilmi said...

hanis : tq..tq

emiratez : sape yg pki ie, diorg xleh nak view. kne pki mozilla br leh view..tu yg byk aduan tu.. menunjukkan ramai je lagi pki ie.huhu

.0hbintang!. said...

xbest pon blog neh..

lalala :-"

Aina@Azila said...

Yeyy...dah leh tengok dah blog ni... Dulu bukak kosong jer..

Keep in blogging bro.

anap_ilmi said...

Ohbintang! : eyshhh..g men jao2 laaa..

Aina@Azila : Alhamdulilahh

eiyda said...

Anap..memang ari tu k.eiyda tak leh buka blog ni..

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO