Tuesday, September 23, 2008

Fuhhh~~~ Alhamdulillah

Assalamualaikum;

Setelah melalui beberapa minggu yg agak bz dgn pelbagai aktiviti dan program. akhirnya dtg jugak mood nak menulis, maybe ni entry yg terakhir aku kt bumi Malaysia neh. sbb skrg neh pun kire dah masuk 10mlm terakhir jugak laa. aku menghirup udara segar Malaysia neh..pas neh, udara padang pasir balik..adoi..adoi..sshnyer nak bernafas..hehe..xdelah..kalau x, cmne org yg duduk kt negara padang pasir leh jer idup kan?

Aku nak cite sket berkenaan dengan kejayaan perkhidmatan kargo yg dianjurkan oleh pihak BKMNS [Sebuah badan kebajikan anak negeri sembilan kt jordan]. aku ditugaskan tuk cover bhgian kt mesia neh, stat dari mengedarkan iklan, smpai lah brg tu di serahkan kt bhagian kargo kt KLIA-Sepang. pada mulanyer kami amat risau kalau perkhidmatan neh xmencapai target kami 100kg sbb melalui iklan2 yg aku edar2kan+sebar2 kan..mcm hambar sajer.. tgk2..hambekk..455kg semua nyer dgn jumlah 45kotak.. alhamdulillah.. tq semua. so, d kesempatan neh aku nak ucapkan terima kasih kepada:

  • Utk pertama2nyer [wah..] aku nk ucapkan Jutaan terima kasih kepada mak abah aku sbb membenarkan umah neh bersepah dgn kotak2 kargo yg hampir separuh umah tuh..hehe..
  • Seterusnyer, untuk semua ibu bapa yg memberikan sokongan untuk perkhidmatan ini. tanpa kalian, maka xberjaya lah akan perkhidmatan ini [sape lak nak byr lak kan?ahakz] tak lupe juga, pelbagai nasihat dan pesanan yg dikirimkan bersama-sama dgn barang kiriman, i-allah akan aku ingt dan smpaikan kpd anak2 kalian disana kelak.
  • Seterusnyer President BKMNS, Tq sbb layankan sajer karenah aku. tau je la kan aku neh..mcm2.
  • SterusnyerYDPah pun samer jugak
  • Encik Ramli+kawan die - yg uruskan kargo kt KLIA tuh.
  • Pekerja2 kargo tu [korang mmg ramah laaa]
  • Pilot Flight [haha]
  • Encik Khairul Izwan+Encik Supi+Encik Syahid+Cik Hajar
  • Pakcik yg bwk pikap
  • Semua kawan2
Byk jer lagi ucapan aku..tp nnt kang xmuat lak kang..smpai pramugari kang aku trima kasih...

Skrg nih dah dkt nak rayer, so aku pun buat2 sibuk jer lah nak rayer neh padahal [setakat aku menaip nih lah] 1 ape persiapan rayer pun aku xbuat lagi..aku sibukkan nak balik neh jer..g beli brg pun..brg2 nak balik jer..rayer2..lom lagi..

Dlm last wik nk rayer+balik neh..mcm2 lah bnde yg aku rs nak kene buat sblm menyesal d kemudian hari..ahakz..ttb jer..aritu dah lah aku demam..nsb baik sehari sajer..alhamdulillah

Ntah..aper lagi aku nak cerita ek..aku tau skrg neh blog aku nih dah mcm bkn blog aku dah..aku main sumbat jer..nnt ah..dah balik sne nnt, fikiran+keadaan pun dah stabil balik..aku wt lah elok2 balik

tuk kwn2,sori ah aku xsmpt ah nk ziarah2 neh..nnt bile ader mase nnt,aku ziarah korg ek..sori ssgt...itu jer kot..sekadar melaporkan keadaan semasa..

4 Orang Berani Mati:

hIrOsHiNaRi said...

upah mane..nk duit raye la

Anonymous said...

tahniah..
brg sume slamat smpai..
~ slamat pulang ke Urdun ~

Shila said...

Wah....tahniah kerana mampu menguruskan perkhidmatan kargo ni dengan baik...
Akan datang maybe bleh teruskan lagi usaha macam ni...

Selamat pulang ke padang pasir..hehe:)

Ren said...

sELaMat HarI RaYa AidiL FitRi..
Min Maaf jika ada terkasar bahasa dan tersinggung.. Semoga Hari Raya Tahun ini lebih bermakna...

Ikhlas from:

JanGGeL

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO