Sunday, September 28, 2008

Film Reviews : Mamma Mia!


Mamma Mia! Movie Trailer


Erm, mcm biase jugak..xsengaja leh tertgk lak wyg lagi ujung2 nih sblm aku nak balik neh..adoii..Asal die, aku nak g KL, jmpe kwn2 aku, nak salam2. Sudahnyer..diorg ajak aku tgk wayang.. nak meraikan kepulangan aku nnt katernyer.Ok saje..Tq semua.

Sinopsis : Sebuah Musical Movie yg mengisahkan seorg anak perempuan yg berhajat untuk bertemu dengan bapanya bersempena dengan majlis perkahwinannya. akan tetapi, die tidak pasti siapa bapaknya yg sbnr sbb menurut diary ibunya, ibunye telah dot..dot..dot dgn 3org lelaki sewaktu ibunya muda. die berjaya menyatukan ke3-3 bapaknya dalam 1masa yg menyebabkan ibunya pening dengan keadaan ini sbb tringat masa die muda2 dulu..

Yg Bestnyer : Best lagu2 die. lakonan pun best. cerita yg simple, tapi meriah. bermesej. pelakon ramai..sbb tgh2 menyanyi tu.ttb jer ramai yg dtg..xtau dari mana. mcm cite hindustan sajer..

Yg Xbestnyer : kt tgh2 tu mcm boring sket sbb mcm byk sgt lak lagu. asik nyanyi jer..bebalik nyanyi..haha.smpai ader kwn2 aku yg tertidur dibuai dgn nyanyian2 dlm cite neh..hehe

Keseluruhan : Menarik. boleh tgk. xnyesal laa. lepas tgk cite neh, anda pasti akan membincangkan balik dialog2 dlm cite neh. pastu gelak2 balik..haha..

1 :Komen Berani Mati

hIrOsHiNaRi said...

aku nk tgk citer ninje turtle msia la..
yg ade suare mawi tu..hahahh

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO