Tuesday, June 9, 2009

MyWay : I'm Leaving

Assalamualaikum;

Sy Outstation! bermula dari 10/6-20/6/2009. Saya akan berada pada luar kawasan Jordan dalam masa 10hari iAllah. Maka dengan itu saya mengumumkan tiada updates pada blog ini sehingga kepulangan saya kelak. Seperti sblm2 ini, sy akan online YM jika terdapat connection yang membolehkan sy online. jika terdapat sebarang pemberitahuan mahupun pengkhabaran, sila SMS sy pada talian Jordan saya atawpun no Malaysia saya. 2-2 still hidup lagi ye tuan2. Panggilan rambang tidak akan di angkat sama sekali melainkan panggilan itu benar2 penting dan dtgnya dari org2 yang penting sahaja. Sila msg dulu sebelum membuat panggilan bagi mengelakkan anda sakit hati panggilan anda d reject nnt. ahakz..


Percutian kali ini bukanlah sekadar percutian yang menyeronokkan. akan tetapi harapan aku, percutian kali ini akan menginsafkan, memperbaiki, merubah, memberi kesan dan membersihkan diri aku dari segala kekotoran amalan aku selama ini. diri aku ini penuh dengan debu2 dosa yang mungkin menyebabkan Allah memalingkan pandanganNya kepada aku. oleh demikian harapan aku amat tinggi bagi percutian kali ini..

Semasa aku kcik2 dulu, skali pun aku xpernah berangn bagi menjejakkan kaki dlm usia sebegini. Tapi Alhamdulillah, jika tidak aral yang melintang, ini merupakan percutian aku yang ke-2 kalinya ke sini selepas melaksanaan rukun islam kelima pada tahun 2006. sejak itu aku rindu benar untuk kembali kesini. kerana kemanisan beribadah disini tidak dapat aku rasakan di tmpt lain.. Alhamdulillah Allah memudahkan urusan aku ke sini wlwpun pada awalnya aku agak risau dengan keadaan kewangan aku yang agak kurang stabil. ttp aku tetap ingin pergi wlwpun klu ikut sbnrnyer laa, duit aku ckup tuk duit tambang je. tapi, segala pertolongn dari Allah telah memudahkan perjalann aku, kini cukuplah utk aku berbelanja sekadarnya..

Apa yang aku harapkan kini agar seluruh perjalanan aku sentiasa d bawah lindunganNya dan mendapat keredhaan serta keberkatan dlm aku mencari sinarMu di sana kelak.. InsyaAllah.. Assalamualaikum ~

4 Orang Berani Mati:

lutfihafifi said...

salam...

Ahnap ,
semoga mendapat kebekatan ALLAH sepanjang berada di tanah suci.
Doakan aku supaya cepat khirij. ye....tu je aku mintak...
doakan cm ni :
" Ya ALLAH ko berikanlah laluan mudah buat MOhd lutfi hafifi bin japili supaya ia dapat diberi pelauang untu memudahkan dirinya menjadi org2 yg berilmu dan berilah dia kesenangn untuk khirij awal.."

ok..doakan tau.
kat mekah jgn dok kekdah2...Bykkan berdoa.

k wslm. kim slm pada jemaah yg len.

farish izaryl @izreez said...

wahh outstaion lgik.hehe nk ikot anapp ngeeee

.0hbintang!. said...

emm..
doakn sy cepat kawen bole?
kiki

slamat bebahagia d mekah (:
jage diri bebaek

.0hbintang!. said...

yey!!
da 20/06 ;D

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO