Sunday, June 28, 2009

Award : Cik aiSyaLiciOus

Assalamualaikum;

Esk saya bakal memulakan pengajian sesi semester musim panas 2008/2009. sgt berat rasanya untk ke kelas sbb sy rasakan cuti ini terlalu pendek. mcm baruuuu je cuti. g tgk cite terminator pe sumer.. taw2 daahhhh nak kelas da.. tak apa la. perjuangan mesti di teruskan. doakan yg terbaik utk saya pada semester ini..k?

ok. sy ada dapat awrd dari cik aisya neh. sgt rajen die melawat blog saya ini. tp sy sgt sory sbb sgt xsmpat nak g mn2 blog dlm keadaan masa skrg neh. mcm byk kejee je rs. maklumlaa.thn2 akher neh kann..huhu... ucapan setinggi2 terima kasih saya ucapkan kepada beliau kerana sudi memberikan awrd ini kepada saya. award2 berikt adalah :



Memandangkan pada semester ini setiap hari aku akan bangun awal pagi sbb kelas aku kul 8 setiap hari. jadi aku xleh nak tulih panjg sbb nak tido dah neh.. esk kelas. apa2 pun.. iAllah kalau ada apa2 hal sy akan bgtaw semua. salammmm..

*Tiada Seterusnya..

1 :Komen Berani Mati

aiSyaLiciOus said...

thanx coz sudi terime award dari saye ye MR.AHNAF...

will oways visiting ur blog =)nin

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO