Wednesday, January 20, 2010

Semasa : PANAS..PANAS..PANAS!!

Assalamualaikum;

Uii, lamanya tak post kat blog ni. Al-maklumla, konon-kononnya menumpukan sepenuh perhatian demi peperiksaan akhir semester aku laa kaedahnya. Sudahnya, YANG ADO! Tak ada la sepenuh perhatian sangat pun. Biasa-biasa je. Tapi aku tak keluar rumah pun berfoya-foya di rumah-rumah orang selama 19hari! KAU MAMPU KE? haha. Buku tetap terbuka depan mata. Tangan bukan pegang pen, tapi pegang mouse laptop. Ada siapa2 nak jawab? Tapi Alhamdulillah, segala puji bagi Allah, aku dapat menyelesaikan keseluruhan peperiksaan akhir semester aku ini dengan baik. Tanpa sebarang masalah...

Sekarang ini sudah hampir untuk masuk bulan 2. Rasa sekejap sangat bulan 1 ini. Seolah-olah aku tak berapa menikmati bulan 1 neh. Tahu-tahu je dah nak masuk bulan 2. Haiz, cepatnya lah masa berlalu. Tapi apa yang penting kat sini musim sejuk tahun ini merupakan MUSIM SEJUK PALING PANAS pernah aku alami sepanjang aku duduk di Jordan ni. Bayangkanlah, sepanjang aku menjalani peperiksaan akhir ini, aku hanya pakai baju kemeja lengan panjang sahaja. Sepatutnya kalau bulan1 neh, harus dah pakai jaket2 2-3lapis. Tapi ini boleh pakai kemeja je. Global warming sangat! Padahal kat tempat-tempat lagi ribut salji bagai. Kat sini, YANG ADO!

Lama tak menulis ni, aku rasa sekarang ni macam si FAIZ Raja Lawak yang tiba-tiba lost di tengah-tengah persembahan. Tapi aku bukan pelawak, so aku tak perlu la nak teruskan tulisan aku ni. Aku macam tak berapa nak ada idea sangatlah sekarang ni. Tapi, apa yang penting, aku just nak bagi tahu yang aku masih hidup menikmati nikmat Iman, Islam dan Ihsan dan juga blog ini pun masih mempunyai hayatnya...

Tu je la kot. Babai!

Gimme a B..B
Gimme an O..O
Gimme a R..R
Gimme an I..I
Gimme a N..N
Gimme a G..G

B.O.R.I.N.G

*Takde seterusnya2 neh..huh!

2 Orang Berani Mati:

.0hbintang!. said...

gimme a c ..
gimme an o ..
gimme an m ..
gimme an o ..
gimme a t ..

uhuks :p

Faizal@poyan said...

alhamdulillah..tahniah untuk hg

  ©:: MyWay [v2.2] ::. Template by Dicas Blogger.

TOPO